Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - FDJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal EFN - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - FDJ    Deal EFN - FDJ  Emptyza 22 okt - 19:47:39

Naar EFN : Laurens Rex 
Naar FDJ : Krists Neilands

Als eerst de aankoop 
Krists Neilands ,kleine puntenpakker voor de wat kleinere wedstrijden ,zit miss nog een groei in kwa stopvergoeding 

Rex vertrekt , met het team dat Wanty komend jaar heeft ,ben ik een beetje bang voor de kansen van Rex voor de sprint met Girmay,Thijssen,Marit ,Teunissen als beste sprinters van het team ,en daar achter Planckaert,Page,Smith,Mihkels,Petit ook nog eens wat renners die een prima sprint in de benen hebben gaat het lastig worden voor Rex en kies ik met Neilands voor iets meer zekerheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - FDJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - FDJ    Deal EFN - FDJ  Emptyzo 23 okt - 0:02:09

Deal klopt, was een snelle onderhandeling op de eerste dag als manager van dit team. Wel een redelijke simpele deal tussen twee verschillende renners.

Neilands vertrekt, heb persoonlijk niets met deze Let. Rijdt niet aanvallend, bij een ploeg waar ik weinig mee heb en dat zal door de degradatie alleen maar minder worden.

Daarvoor terug komt Rex, die juist bij een enorm leuke ploeg rijdt. Natuurlijk enige vorm van concurrentie maar hij heeft nog wat jaren de tijd om zich door te ontwikkelen.

Wij zijn blij met Rex, de verjonging is ingezet en dat er nog vele deals gemaakt mogen worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EFN - FDJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: