Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - SAE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - SAE   Deal EFN - SAE Emptyzo 23 okt - 17:43:25

Naar EFN : Van Baarle + 5
Naar SAE : Kuss + Hardy

Dag twee, deal twee dit is een mooi tempo  Deal EFN - SAE 1f603 

Maar de winnaar van de laatste Roubaix gaat EF versterken, want we waren opzoek naar een topper voor in het Belgische voorjaar. We zijn er van overtuigd dat zijn transfer naar Jumbo ervoor gaat zorgen dat ie zich meer gaat focussen op het voorjaar. Daardoor meer wedstrijden gaat rijden, deels ook in dienst voor Wout. Maar de komende jaren gaat dat zeker mooie overwinningen opleveren voor Dylan. 

Daarvoor verlaat een andere Jumbo renner het team, daar zien we juist minder kansen voor vrijheid. In onze ogen is en blijft Kuss een wereldklasse berggeit, die meer en meer in dienst gaat rijden. Met de komst van Kelderman, Valter, Gloag en de al aanwezige Leemreize en Bouwman zullen de kansen voor een klassement alleen maar afnemen. Tevens heeft Sepp aangegeven die ambitie ook minder te hebben en voelt zich in deze rol als een vis in het water. 

Tevens verlaat ook Hardy het team, gaat al stoppen aan het eind van dit seizoen. Was dus alleen nodig om het verschil te overbruggen. 

Kelvin, bedankt voor de snelle onderhandeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal EFN - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - SAE   Deal EFN - SAE Emptyzo 23 okt - 18:37:36

Deal klopt... Van Baarle had ik op twee WK's dus hij mocht op 1 van de WK's vertrekken. Dit jaar was natuurlijk een top jaar en ik denk dat hij deze lijn wel gaat doortrekken. Alleen vanwege zijn podium in Vlaanderen en winst in Roubaix was dit het moment om hem te laten vertrekken. Veel mensen toonden interesse, maar ik kreeg er OF geen leuke renner of terug OF een hoop troep.

Kuss is in mijn ogen zeker geen troep. Hij zal vaak moeten knechten, dat zie en snap ik ook. Maar bergop is het een van de beste renners van het peloton. Ik hoop dat hij zich nog verder ontwikkeld en dan zie ik hem mooie uitslagen gaan rijden. 

Nu de winst van dit jaar definitief is, wil ik gaan beginnen met het verjongen van m'n team om zo op de lange termijn ook om de winst mee te kunnen blijven doen. Dus Hardy is mooie aanvulling op mn NEO budget.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
 
Deal EFN - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: