Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - DKO

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Deal EFN - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - DKO   Deal EFN - DKO Emptyma 24 okt - 20:33:46

Rosa + Sagan (6sv) + 24 = Dujardin


Naar DKO: 
Rosa + Sagan (6sv) + 24



Naar EFN: 
Dujardin




Net als op wk3 dujardin weg. Zelfde verhaal eigenlijk, ik denk dat hij weinig meer kan doorgroeien en dit een goed moment is hem te verkopen. Op WK2 is cash mij zeer welkom om net als dit seizoen weer meerdere topneos binnen te halen. 

Rosa hoop ik eigenlijk dat hij stopt maar ga er vanuit dat hij nog wel een contract krijgt bij EOLO of Q36.5
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - DKO   Deal EFN - DKO Emptyma 24 okt - 20:42:52

Deal klopt, Neo's speel ik toch geen enkele rol. Dus een miljoen meer of minder maakt dan ook niet uit. Heb liever renners die in de middenmoot een leuke hoeveelheid punten kunnen binnenhalen. Dat kan Dujardin in mijn ogen zeker! Dit jaar 119 stuks om precies te zijn en kan daarmee een Van Gestel route gaan volgen. Met zijn 25 jaar kan ie nog vele jaren in het Franse circuit rondrijden en daarin de punten voor ons gaan binnenhalen. Scoort voornamelijk in de 1.1 en de 1.Pro wedstrijden, maar als je dat structureel doet is dat ook prima. 

Hiervoor vertrekt Rosa, precies zo'n renner waar je in mijn ogen weinig aanhebt. Vertegenwoordigd wel SV maar die haalt geen enkele punt binnen. Dat voelt voor mij net als geld op de bank hebben zonder rente. Dan investeer ik het liever in een renner die punten haalt en daarmee rendement oplevert. 

Sagen en de cash waren nodig om de deal rond te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EFN - DKO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: