Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PEU - EFN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal PEU - EFN Empty
BerichtOnderwerp: Deal PEU - EFN   Deal PEU - EFN Emptydi 25 okt - 16:00:10

Naar PEU - Cataldo + Schar + 20 
Naar EFN - Aniołkowski + Brustenga 

Nog een mooie deal om de leeftijd van mij selectie te verjongen en iets uit te breiden met renners die een eindschot hebben. 

Allereerst Aniołkowski, deze Poolse ''sprinter'' gaat naar Human Power Health komend jaar. Daar wordt ie de sprinter voor de Belgische koersen. Hij zal wel nog een stap moeten maken, maar toch gaat ie zijn punten binnenhalen. Nieuwe omgeving zal hem goed doen en samen met zijn landgenoot kan dit een perfecte tandem zijn. 

Daarnaast komt ook Brustenga onze kant op, hij heeft zijn eerste jaar om te wennen achter de rug. Nu zal het komend jaar ook in resultaten zichtbaar moeten zijn. Hij heeft de tijd nog om te rijpen en we zijn ervan overtuigd dat dit een mooie aanvulling is op onze selectie die voornamelijk bestaat uit klassementsmannen. 

Hiervoor vertrekken Cataldo en Schar naar Melvin. Beide renners die in de nadagen van hun carrière zitten. Ik had er weinig zin in om daar nog een jaar tegen aan te kijken. Want resultaten verwacht ik niet meer van deze mannen. Melvin zit dit wel zitten, waarschijnlijk in combinatie met de 20 miljoen cash die erbij zit. Die nodig was om het verschil te overbruggen. 

Al met al weer een mooie deal, selectie verjongd en twee ruwe bolsters in de groep erbij. 

Melvin bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 745
Join date : 11-09-18

Deal PEU - EFN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PEU - EFN   Deal PEU - EFN Emptydi 25 okt - 16:18:19

Deal klopt, met Cataldo en Schar haal ik om en nabij 70 sv/cash binnen. Met de cash kan ik met de neos nog mogelijk een leuke renner kan halen. Daarvoor moesten helaas wel brustenga en Aniolkowski gaan. Aniolkowski is een leuke 2e rangs sprinter, Maar breekt geen potten of pannen, doet veelal mee voor top 5 resultaten. Brustenga had ik iets meer van verwacht, toonde helaas niet genoeg progressie om mij te doen overtuigen. Daarom laat ik beide heren gaan voor de zekere waarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PEU - EFN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI-SUN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: