Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TVM - DKO

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mitch

Mitch


Posts : 93
Join date : 14-04-22

Deal TVM - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Deal TVM - DKO   Deal TVM - DKO Emptyzo 30 okt - 19:20:31

Naar TVM: Schmid
Naar DKO: Sivakov + Connor Swift + 10

We verwelkomen een 22 jarig talentje. Die op verschillende terreinen uit de voeten kan.  Ik verwacht er nog veel meer van. 
Het is ook van de jongeren waar ze vol bij QSTP in op zetten. Ik hoop dat hij onze de komende jaren veel punten zal geven. 

Hiervoor vertrekken twee renners die vooral gaan moeten knechten in hun team. Sivakov blijft een goede renner maar geen idee of het er nog echt ga uitkomen. Swift vertrekt naar Ineos en dat zal vooral voor te knechten zijn. De 10 miljoen is om de deal te af te ronden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Deal TVM - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TVM - DKO   Deal TVM - DKO Emptyzo 30 okt - 19:33:16

ik heb vele boden gedaan en uiteindelijk bleek de interesse in Schmid t grootst. Ik maak deze deal vooral op waarde, Sivakov heb ik niet perse heel veel mee maar zie t wel als een talent voor de grote rondes en rondjes van n week. Is al 25 uiteraard maar zijn zwaktes zijn toch meer fietsbehendigheid dan fysiek. Ik denk dat qua fysiek Sivakov al niveau top 5 gc grote rondes is maar t komt er nog niet uit door zijn andere tekortkomingen. Daar valt hopelijk aan te werken. 

Swift kwam er op de valreep bij, vind dat wel een leuke renner. Bij Ineos inderdaad knecht maar ik verwacht ook wel wat vrijheid in t voorjaar waar ineos met open vizier koerst. Kan met de betere begeleiding bij Ineos zomaar eens een stap zetten en een klassiekersubtopper worden. Kan ook een Rowe worden die enkel op kop sleurt tegenwoordig maar we gaan t zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal TVM - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TVM - DKO   Deal TVM - DKO Emptyzo 30 okt - 19:51:09

Akkoord. Met name door het Luke Rowe-scenario dat me in sterrenensemble Ineos heel plausibel lijkt. Schmidt is jonger en scoort beter dan Sivakov, daarom kan ik er wel goed in mee. 

De deadline was een advies van mij ipv de originele deal. (Sub)toppers valt vaak meer uit te halen als je meerdere managers de kans geeft en mee laat bieden (tenzij je een niet-te-weigeren bod krijgt). Nadeel bij deze deadline was dat andere managers om en nabij hun eigen waarde van Marit gingen bieden ipv op hun waarde voor Sivakov. Soms is het openingsbod van een deadline te goed en soms wat te matig. Maar enkele managers hebben geboden met een kopman, wat aangeeft dat voor iedereen er wel wat twijfels zijn over de betrokken renners.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Deal TVM - DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TVM - DKO   Deal TVM - DKO Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TVM - DKO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: