Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal KEL-AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90


Posts : 66
Join date : 14-11-22

Deal KEL-AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal KEL-AST   Deal KEL-AST Emptyzo 20 nov - 18:47:57

Naar AST: Lutsenko + 20
Naar KEL: Aranburu

Altijd leuk een deal tussen coach en leerling. Uiteraard bekeken door de Admins. Lutsenko mag vertrekken, wilde graag naar Astana en krijgt die ruimte. Steengoede renner, laatste jaar wat minder, maar zal er in 2023 zeker weer staan.

De komst van Aranburu past in het plaatje. Mooi op de leeftijd dat de grote uitslagen moeten gaan komen en hopelijk gaat hem dat dan ook lukken in de tijd dat hij voor Kelme gaat rijden. De waardes liggen zo op 125 voor Aranburu en 105 voor Lutsenko. Altijd een beetje koffiedik kijken, maar denk wel te rechtvaardigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1049
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal KEL-AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal KEL-AST   Deal KEL-AST Emptyzo 20 nov - 19:44:17

Deal klopt. Extra dimensie is; dat het leuk is om een deal te maken met iemand waar je al 20 jaar mee omgaat en elk sportnieuws mee bespreekt. Vanmiddag zaten we nog online de (helaas) verliespartij van Barney te loeren! Smile Terug naar de deal;

Lutsenko heeft een matig 2022 gekend met wel een top 10 in de Tour, maar verder was het vrij weinig. Pech gehad met een sleutelbeenbreuk en ook nog eens weer vader geworden. Dit resulteerde in weinig punten, maar hopelijk gaat dat een incident zijn. Leuk dat Lutsie zo toch nog in een team van mij is gekomen via Kozer die vooral 25-29 jarige wil aantrekken. Lutsenko vult ook een beetje het gat op wat Yates nalaat van de laatste deal. Een goede Lutsenko kan altijd meedoen in rondjes van een week voor de ereplaatsen.

Dan de vertrekker Aranburu. Leuke renner met een sprint en ook punchy. Ik houd wel van dit soort renners. Als ik hem voor dit bedrag zou kunnen halen op een ander WK zou ik het echt meteen doen! Steady puntenpakker en altijd leuk om te volgen.

Dank ook aan de admins voor het afwikkelen van deze deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal KEL-AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: