Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EFN - TIS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 329
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal EFN - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Deal EFN - TIS   Deal EFN - TIS Emptydo 8 dec - 18:33:02

Naar EF Education First: Cedric Beullens
Naar Tinkoff Saxo: Jonathan Caicedo

Toen ik mijn TL plaatste was er gelijk relatief veel interesse in Cedric Beullens. Reed een verdienstelijke Vuelta waarin hij zich een paar keer wist te mengen in de massasprints. Sterke gozer met een redelijk eindschot maar ik denk toch net te licht om een grote rol van betekenis te gaan spelen bij Lotto Dstny. Heeft het perfecte profiel om te werken voor mannen als Ewan en de Lie. Ik ben ook bang dat dat veel zijn taak gaat zijn in 2023.

Hapsnurkers kwam gelijk met het voorstel Beullens = Caicedo en dat zag ik wel zitten. Was de eerste die interesse toonde en de eerste die met een degelijk bod kwam. Caicedo heeft sowieso al een stop van 17 miljoen waardoor ik er in zekere waarde aardig op vooruit ga. De overwinning op de Etna in de Giro van 2020 is het hoogtepunt van zijn carrière en wie weet tovert hij nog eens zo'n konijn uit de hoge hoed. 

Hapsnukers, ik zou je willen bedanken voor de onderhandelingen maar die waren er niet. Bedankt voor het goede openingsbod en ik hoop voor jou dat Beullens toch een speerpunt gaat worden bij Lotto Dstny!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurkers

Hapsnurkers


Posts : 130
Join date : 17-10-22

Deal EFN - TIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EFN - TIS   Deal EFN - TIS Emptydo 8 dec - 20:54:19

Deal klopt, mooi op te zien dat een goed bod ook gewaardeerd wordt! Ik geloof juist enorm in Cedric, reed een sterk najaar. Is nog jong en rijdt bij een ploeg die een treetje lager gaat rijden, dus komende jaren volop kans om zich te ontwikkelen. 

Die kans zie ik niet in Caicedo, al 29 en ik zie het niet meer goed komen. Kon hem nu nog inwisselen voor een jongere renner en dat zou komende jaren steeds moeilijker worden. 

Chris, bedankt en gezien je nieuwe teamnaam blijft Cedric toch een beetje bij je!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EFN - TIS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: