Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal: LIQ - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal: LIQ - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: LIQ - AST   Deal: LIQ - AST Emptydi 13 dec - 13:14:58

Naar LIQ: D. de La Cruz
Naar AST: G. Serrano

Serrano komt Astana versterken! Leuke aankoop die best wel wat gelijkenissen vertoont met Aranburu. Hij kan een heuvel aan en is ook nog rap aan de meet. Eigenlijk is deze aankoop wel tegen onze natuur in omdat we een oude bewezen renner verkopen voor een renner op middelbare leeftijd met lage SV. Soms is het wel leuk om een gokje te nemen en ik denk daarom dat Serrano nog wat groeimarge heeft.

De La Cruz heeft weinig gepresteerd bij mijn team maar zie hem nu Lopez is ontslagen wel weer voor zijn kansen gaan. Toch vind ik Serrano leuker en daarom deze deal. Bedankt weer Rico en veel geluk met David de La Cruz!
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal: LIQ - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: LIQ - AST   Deal: LIQ - AST Emptydi 13 dec - 13:56:54

Deal klopt.

We gaan verder op de ingeslagen weg. Nadruk gaat meer liggen op de jonge toppers, dus de subtoppers van rond de 30 mogen vertrekken tegen waarde. In deze trade is dat prima waarde als we kijken naar de eerste helft van het seizoen van Serrano, of een magere waarde als we kijken naar de laatste maanden. De toekomst zal uitwijzen wat het wordt, maar dit lijkt me voor nu een faire deal.


_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal: LIQ - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: