Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - JEL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1429
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - JEL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - JEL   Deal CER - JEL Emptyvr 7 apr - 10:30:09

Naar CER: Andreas Leknessund
Naar JEL: Edvald Boasson Hagen + Laurent Pichon + 10 miljoen

Heel blij met het winnen van de deadline! Ik heb geanticipeerd op het Saganbod. Ik vermoedde dat er een paar daar net boven gingen zitten en daar moest ik dan weer boven, vandaar de + 10.

Ik vind Leknessund nog altijd een hele talentvolle renner die zich gestaag ontwikkelt. Renners van DSM bestormen zelden de toppen van de wielrennerij, maar ontwikkelen zich volgens een vastgesteld plan. Stiekem lukt het DSM best vaak goede renners af te leveren aan andere ploegen, die daar uitgroeien tot scorende renners. Ik hoop dan ook dat Leknessund na dit jaar ergens anders komt te rijden en dan kan het alsnog snel gaan. Jumbo wordt al genoemd, wat natuurlijk helemaal geweldig zou zijn.

Bij de junioren en beloften was Leknessund vaak bij de top5 in heuvelkoersen, ITT's en klassementen. Een mooie combi voor dit spel, als het hem op termijn lukt dit ook bij de profs te doen. Voorlopig is hij nog wat wisselvallig, maar zijn optreden in Noorwegen afgelopen jaar was indrukwekkend. Al met al heel blij om de rijdende stops nu al om te zetten in een toptalent ipv er nog paar jaar op te moeten wachten.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Othello

Othello


Posts : 289
Join date : 07-08-21

Deal CER - JEL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - JEL   Deal CER - JEL Emptyza 8 apr - 18:23:08

Niks meer aan toe te voegen. Niet iedereen is een Pogacar of Edfy Evenepoel. Als Leknessund nog wat stappen zet, kan hij gezien zijn potentie een keuke ronderenner worden. Flowtosti waardeerde hem het hoogst. Dank voor het bod!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - JEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: