Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - OPQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1429
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - OPQ   Deal CER - OPQ Emptyma 8 mei - 15:09:06

Naar CER: Johan Price-Pejtersen
Naar OPQ: Luca Paletti + 12 miljoen

Ik vond de vraagprijs op de TL van OPQ eigenlijk wel ok. Niet dat ik nu direct enorme verwachtingen heb van JPP, maar ik heb toch het idee dat er wel een upside aan deze deal zit. Was in het verleden EK en WK ITT U23. Zoiets zal toch niet helemaal weg zijn in een keer? Heeft afgelopen jaren ook wat pech en ziekte gekend dus zijn start op de WorldTour is niet geheel vlekkeloos. Wie weet vervolgt hij zijn weg bij een ander team dan Bahrein of laat ie zich een keer zien in een tijdrit. In ieder geval leuk om weer een viking te kunnen volgen.

Paletti kostte me 1 miljoen en vertrekt nu omdat ik niet alle 30 plekjes bezet wil hebben.

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Moragato

Moragato


Posts : 271
Join date : 26-06-22

Deal CER - OPQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - OPQ   Deal CER - OPQ Emptyma 8 mei - 15:26:13

Deal klopt.

Price-Pejtersen mocht vertrekken. Ik denk dat hij zeker wat kan, maar het wel vrij specifiek is. De Deen is heel goed in lange tijdritten op een vlak parkoers. Daar zijn er uiteraard niet heel veel van in het jaar. Af en toe in een rondje, vaak het Deens kampioenschap en als hij mee mag dan vaker op het EK en WK. Echter heeft hij voor die laatste 2 koersen ook wel heel wat concurrentie in Denemarken, en komt er alleen maar meer concurrentie aan in de jeugd. 

Paletti komt deze kant op. Hij is heel jong, maar kan wel wat. Zo deed hij het op internationaal niveau vrij oke in cyclocross, wat je niet vaak ziet bij een Italiaan. Ook op de weg liet hij enkele belovende resultaten zien. Toch is het presteren van Paletti zeer onzeker, maar we gaan zien wat hij de komende jaren kan, hij ligt sowieso een hele tijd vast bij Bardiani dus hij krijgt de tijd. 

Het geld bij de deal was nodig omdat Price Pejtersen zijn talent heel wat zekerder is. Bedankt voor de vlotte onderhandelingen Flowtosti!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - OPQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - HTC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: