Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )  Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )    Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )  Emptywo 1 nov - 12:45:54

Naar PAN : Axel Laurance + 7,5
Naar FDJ : Matteo Trentin

Ik kies met deze deal voor een mooie grote zekerheid kwa stop en ook met Trentin die nog aardig wat jaren door gaat en nog zeker wel prima/goed kan scoren ,prima sprint ,kan zware koersen aan en doet het prima op de kasseien

Axel Laurance + 7,5 vertrekken hiervoor
WK u23 van dit jaar gaat weer terug bij Alpecin rijden
Ik heb vaak moeite om talenten te houden in mijn team en dat is met deze deal dan geen uitzondering
Vorig jaar nog Laurance van PPF voor 15 overgekocht waarmee ik dan nu ook een goeie winst iig mee pak

Ik zal Laurance zeker nog wel blijven volgen ,zeker ook omdat het 1 van mijn betere deals is/was geworden

Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )    Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )  Emptywo 1 nov - 20:10:27

Deal klopt. Laurance bij de neo’s voor minder dan 4 opgepikt en ik dacht met de verkoop aan Hofsje voor 15 goede zaken gedaan te hebben, maar Laurance heeft zich in korte tijd heel fors ontwikkeld. Hij werd dit seizoen gewoon u23 wereldkampioen maar vooral zijn rijden in de Tour of Leuven was voor mij het signaal om hem te proberen terug te halen. Dit is gelukt maar was niet goedkoop en kost me Trentin. Gelukkig wel pas na p1, de periode waarin hij normaal gesproken het meest scoort. Hij is nu kopman bij Tudor en ik verwacht dan ook veel punten van hem. 

De + 7,5 was om de deal rond te krijgen. Hofsje bedankt voor de prettige onderhandeling en veel plezier met Trentin
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TL TVM P2 2024
» TL AHB 2024
» Wins in 2024
» Wielerseizoen 2024
» Nieuw in 2024 - P4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: