Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Wielerseizoen 2024

Ga naar beneden 
+2
Rico
minerva
6 plaatsers
AuteurBericht
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydi 20 feb - 11:51:12

Als WK1 er een heeft mag Wk2 dat ook zeker hebben! 

Hoe verloopt het wielerseizoen tot nu toe? Eerste koersen zijn geweest..... Eerste blessures zijn onstaan... 

Bespreek het hier  Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydi 20 feb - 13:54:21

Tobias Halland Johannesen Wielerseizoen 2024  1f625

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydi 20 feb - 14:27:10

Herkenbaar,  Ciccone  Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydo 29 feb - 10:19:04

Wat een hopeloze start van het seizoen. Door velen werden wij gezien als grote favoriet, maar met slechts 250 puntjes staan we nu op een schamele 22e plaats. Het zit allemaal net niet mee, en natuurlijk missen we het mindere koersen van onze absolute kopman Pogacar. Hopelijk maakt hij aanstaande zaterdag iets van onze achterstand goed. De Lie kende wat pech, Mohoric pakte geen punten en ook andere kopmannen als Lutsenko, Zingle en Dunbar begonnen matig aan dit seizoen. Dunbar zit weer eens in de lappenmand en ook Zingle ging al een paar keer onderuit in de finale. Hopelijk vinden we vanaf nu weer de weg omhoog!

Positieve is wel dat Arensman een stap lijkt gemaakt te hebben en dat onze neo De Pretto een schot in de roos is! Daarnaast is Sobrero erg sterk begonnen in de Saoedi Tour.
Terug naar boven Ga naar beneden
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 9 maa - 20:45:50

KOM OP Brandon, heel spannend morgen Parijs-Nice maar denk niet dat het voldoende gaat zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 9 maa - 22:09:01

minerva schreef:
KOM OP Brandon, heel spannend morgen Parijs-Nice maar denk niet dat het voldoende gaat zijn.

Gelukkig is Parijs-Nice spannender dan de Tirreno
Terug naar boven Ga naar beneden
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydo 14 maa - 11:16:08

Verdorie geen Ciccone in de Giro, wilde daar voor GC gaan. Tegenvallertje Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptydo 14 maa - 18:43:06

Steimle schenkt mij 75 bonuspunten!!! Heerlijk  bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptywo 27 maa - 16:45:06

Wat een crash zeg.... Ronde stuk minder interessant opeens. 

Verlies zelf Stuyven enorm jammer was echt geweldig in vorm. 

Maar Pedersen/Van Aert zullen zondag niet in topvorm zijn zo zonde!
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyma 1 apr - 19:21:49

Lets go Roglic wint een tijdrit

Roglic ,Gaudu en Cras zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 467
Join date : 27-11-20

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyvr 3 mei - 13:23:03

DELKO staat wonderwel 2e in het WK2 klassement!?? 

Dan zal ik de Giro-selectie ook maar even delen. 

Wij rekenen op;
Quinten Hermans
Kevin Vermaerke
Jan Tratnik
Connor Swift
Edward Planckaert
Rui Oliviera
Stefan de Bod.

Vermaerke, Hermans en Tratnik verwacht ik wel wat van. De rest is vooral knecht en de Bod focust op de tijdritten. 2 ritwinsten en de Giro is wel geslaagd. Al denk ik stiekem dat Vermaerke ook wel wat klassementspunten pakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
minerva

minerva


Posts : 125
Join date : 06-06-23

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 11:51:28

Na een goede eerste periode tijd voor mijn eerste grote ronde. 

Aan de start is helaas niet verschenen Ciccone. Maar goede nieuws is dat hij inmiddels wel weer in koers is. 

Voor TVM zullen starten de kopmannen Jonathan Milan en Alberto Dainese. Doelstelling is tenminste 2 ritwinsten. 
Jasper Stuyven maakt zijn comeback na de sleutelbeenbreuk geen speciale verwachtingen van blij dat hij de Giro gehaald heeft. 
Verder aan de start staan: 
Grondin, Hoole, Janssens, Koch, Novak, Touze en Welten. 
Misschien in een van de vluchtersetappes nog een keertje een top 5 zou leuk zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 14:01:08

Cervelo zal het in de Giro gaan aanvangen met Tobias Foss en Tobias Lund Andresen. 

Voor Foss wordt het kijken of de hoogtestage al wat meer effect sorteert dan twee weken terug in de TotA waar hij een behoorlijke offday had na enkele prima etappes, met zelfs een overwinning. Op zich moet deze Giro hem wel liggen met twee lange tijdritten. Bij Ineos is het alle ballen op G, maar de rest krijgt voldoende vrijheid om te kijken hoe ver ze zelf kunnen reiken mocht de kopman tegenvallen. Vrijwillig tijd verliezen zal hij niet direct doen neem ik.

Lund reed een fenomenale ToT met drie etappezeges. Zal in eerste instantie de leadout verzorgen voor Jakobsen, maar die zal er vast niet op alle aankomsten nog bij zitten en dan mag hij zijn eigen gang gaan. Ik zie hem Kooij en Merlier nog niet direct kloppen, maar enkele ereplaatsen moeten er wel inzitten. Daarnaast is het zaak om zijn eerste grote ronde uit te rijden om zo weer een mooie stap te gaan zetten in zijn carriere.

Fijne Giro allemaal!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 15:37:32

FDJ start met een klein aantal renners in deze Giro

Michael Woods
Matteo Trentin
Andrea Vendrame
Enrico Zanoncello

Vooral te hopen op een ritzege ,wat wellicht wel mogelijk is iig
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 18:40:37

Flowtosti schreef:
Cervelo zal het in de Giro gaan aanvangen met Tobias Foss en Tobias Lund Andresen. 

Voor Foss wordt het kijken of de hoogtestage al wat meer effect sorteert dan twee weken terug in de TotA waar hij een behoorlijke offday had na enkele prima etappes, met zelfs een overwinning. Op zich moet deze Giro hem wel liggen met twee lange tijdritten. Bij Ineos is het alle ballen op G, maar de rest krijgt voldoende vrijheid om te kijken hoe ver ze zelf kunnen reiken mocht de kopman tegenvallen. Vrijwillig tijd verliezen zal hij niet direct doen neem ik.

Lund reed een fenomenale ToT met drie etappezeges. Zal in eerste instantie de leadout verzorgen voor Jakobsen, maar die zal er vast niet op alle aankomsten nog bij zitten en dan mag hij zijn eigen gang gaan. Ik zie hem Kooij en Merlier nog niet direct kloppen, maar enkele ereplaatsen moeten er wel inzitten. Daarnaast is het zaak om zijn eerste grote ronde uit te rijden om zo weer een mooie stap te gaan zetten in zijn carriere.

Fijne Giro allemaal!
Ok. Standpunt over Foss even herzien

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 21:24:13

Flowtosti schreef:
Flowtosti schreef:
Cervelo zal het in de Giro gaan aanvangen met Tobias Foss en Tobias Lund Andresen. 

Voor Foss wordt het kijken of de hoogtestage al wat meer effect sorteert dan twee weken terug in de TotA waar hij een behoorlijke offday had na enkele prima etappes, met zelfs een overwinning. Op zich moet deze Giro hem wel liggen met twee lange tijdritten. Bij Ineos is het alle ballen op G, maar de rest krijgt voldoende vrijheid om te kijken hoe ver ze zelf kunnen reiken mocht de kopman tegenvallen. Vrijwillig tijd verliezen zal hij niet direct doen neem ik.

Lund reed een fenomenale ToT met drie etappezeges. Zal in eerste instantie de leadout verzorgen voor Jakobsen, maar die zal er vast niet op alle aankomsten nog bij zitten en dan mag hij zijn eigen gang gaan. Ik zie hem Kooij en Merlier nog niet direct kloppen, maar enkele ereplaatsen moeten er wel inzitten. Daarnaast is het zaak om zijn eerste grote ronde uit te rijden om zo weer een mooie stap te gaan zetten in zijn carriere.

Fijne Giro allemaal!
Ok. Standpunt over Foss even herzien
Ah blijkbaar rijden Honore en Traeen ook nog mee, hoewel die laatste al gevallen is en mogelijk niet verder rijdt

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens Online
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1044
Join date : 10-10-18
Age : 34

Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Emptyza 4 mei - 23:17:18

Weet iemand wat er met Arensman aan de hand is? Ik schrok wel zeg van z’n snelle lossen. Hij verloor niet meteen 8 minuten als een Foss maar 2 is alsnog zorgelijk veel. 

Mijn Giro begon leuk met Amanuel in de vlucht die het best leuk deed! Verder waren Pogacar, Dunbar en Lutsenko gewoon bij de voorste. Quintana en Piccolo vielen me dan ook niet tegen dus daar verwacht ik nog wel wat van. Cepeda zal in week 3 wel een keer meedoen voor een etappezege! Arensman zal z’n motor in de bergen wel pas aanzwengelen zo lijkt het. al met al een geweldige Girostartlijst voor mij met hopelijk veel punten op weg naar nummer één.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wielerseizoen 2024  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wielerseizoen 2024    Wielerseizoen 2024  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wielerseizoen 2024
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wielerseizoen 2019
» TL TVM P2 2024
» TL AHB 2024
» TL Mapei 2024
» Startteam 2024

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Algemeen :: Off Topic-
Ga naar: