Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CAN-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal CAN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN-SKY   Deal CAN-SKY Emptydi 21 nov - 17:42:06

Naar CAN: Luke Plapp
Naar SKY: Carapaz + Pacher

Koreboer kwam bij mij met interesse in Plapke. Hij kwam gelijk met een scherp openingsbod wat ik enorm waardeer. Tegenwoordig zijn de openingsboden vaak zo laag dat het lijkt alsof ze de renner niet meer willen, dus vond dit een hele fijne verademing.
Plappke is natuurlijk een enorm talent maar heeft helaas veel fysieke tegenslagen gehad dit jaar. En daarnaast denk ik dat er heibel was tussen hem en Ineos. Dus het lijkt mij goed dat Jayco hem uit zijn contract heeft gehaald. Jayco heeft goede plannen met hem wat mij als manager erg kon bekoren. Maar toch verlaat hij mijn team voor voornamelijk Pats.
Pats vind ik een leuke renner die mij eind dit jaar weer duidelijk maakte dat hij ook bij EF nog heel hoog kan scoren. Misschien kan ik met deze transfer mijn eerste top3 op wk2 bewerkstelligen. Mijn gc kern wordt wel heel mooi zo met Jonas, Mas en Pats! 
Pacher kwam erbij om het gat tussen beide te dichten maar ga ik weer op mijn TL zetten. Hopelijk kan hij zijn 2022 weer herhalen na het vertrek van pinot demare en storer. 

Bedankt voor de onderhandelingen Koreboer en veel succes met Plapp!
Terug naar boven Ga naar beneden
Koreboer

Koreboer


Posts : 58
Join date : 18-02-23

Deal CAN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN-SKY   Deal CAN-SKY Emptywo 22 nov - 13:42:55

Deal klopt!

Super blij met deze deal, al besef ik dat ik er een risicotje mee loop! Ben lekker bezig met mijn team verjongen, wil er over 2,3 jaar staan met renners die dan hun beste jaren tegemoet staan. Hierin denk ik dat Plapp een perfecte kopman gaat worden. Plapp is een van de grootste talenten in mijn ogen van zijn generatie, ja het komt er niet uit maar in mijn ogen komt dit omdat hij bij Ineos niet op zijn plek zat. Nu bij een Australische ploeg als Australiër denk ik dat hij helemaal goed zit! Als hij het vertrouwen gaat krijgen en voelen denk ik dat hij grootse dingen kan gaan doen.

Carapaz verlaat mijn team. Ondanks ik verbetering zag bij hem. Mooie, leuke renner. Maar vond zijn dip wel groot bij deze ploeg. 

Leuke, snelle onderhandelingen. Ik hou ervan meteen een bod te doen waarbij ik meteen mijn maximaal aantik. Dit werd gewaardeerd. Tof!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal CSI - SUN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: