Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAB - BHG

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal RAB - BHG Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAB - BHG   Deal RAB - BHG Emptyma 1 okt - 16:01:28

Naar Rabobank: Vegard Stake Laengen
Naar BHG: Stef Clement + 5 miljoen

Rabobank gaat gestaag door met het aantrekken van Vikingen. Nieuwste aanwinst is Noors kampioen Laengen. Deze trui hoort natuurlijk in dit team te rijden en dat was dan ook een voorname reden om hem te contracteren. Zijn sterke optreden tijdens het WK in Oostenrijk was de bevestiging dat er nog genoeg moois in deze renner zit. Contractverlenging wordt op korte termijn verwacht en anders kan ik me niet voorstellen dat deze coureur geen onderdak vindt.

Stef verlaat het team. Stef zit al tijden niet lekker in zn vel. Veel blessures en ook al op leeftijd. Gezien de verjongingskuur die Rabobank ondergaat de laatste maanden voelde hij zich minder op zn gemak. Bij BHG gaat hij mogelijk nog wat jaartjes fietsen en anders is de stopvergoeding voor Kunske.

De + 5 om de mogelijke punten voor VSL te compenseren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Deal RAB - BHG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB - BHG   Deal RAB - BHG Emptyma 1 okt - 20:22:14

Deal klopt, met staeke gaat er een renner die toch wel leuk koerst. Maar heb over mijn hart gestreken voor flowtosti zodat hij tenminste de Noors kampioen in zijn team heeft. Bij dit Noors team hoort natuurlijk de Noors kampioen.

Met Clement iemand aangetrokken waar ik risico mee loop. Of hij nog doorgaat is de grote vraag. Anders een leuke stopvergoeding voor hem krijgen. Indien hij doorgaat kan hij mooi fungeren als wegkapitein.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RAB - BHG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: