Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LBC-SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal LBC-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal LBC-SKY   Deal LBC-SKY Emptyza 17 nov - 12:30:47

Naar LBC: Vliegen + Aberasturi
Naar SKY: Teunissen + Kuznetsov + 25mln

Vind het heel jammer dat Vliegen mijn team verlaat, denk echt dat hij in de PCT zijn talent een nieuw leven in kan blazen. Echter kies ik bij deze voor mijn klassieke team. Op de keitjes had ik namelijk voorheen alleen nog MCN.
Aberasturi zal volgend jaar wat meer concurrentie krijgen bij zijn nieuwe team, maar verwacht dat hij nog zeker goed punten gaat scoren. Jammer dat hij gaat, maar hij mocht van mij weg. 

Met teunissen en Kuznetsov haal ik 2 voorjaars jongens die ook nog net wat meer kunnen. Echter hebben ze wel veel concurrentie in de ploeg. Deze concurrentie in de ploeg tezamen met de het leeftijdsverschil heeft ertoe geleid dat er nog 25mln aan cash bij de deal gedaan is. Altijd handig zo richting de neo sale. 

Van Teunissen verwacht ik heel veel. Bij Sunweb geloofden ze niet in hem en hebben ze hem vrijwel altijd laten knechten. Lotto Jumbo laat zien dat zij wel in hem geloven door hem een contract van 4 jaar aan te bieden.
Naast het feit dat Mike in het voorjaar zijn slag kan slaan is hij ook de 3e sprinter achter dylan en danny bij TLJ. 
Kuznetsov brak een aantal jaren geleden door met een podiumplek in Gent Wevelgem. Hij is een beetje stil gaan staan, maar hopelijk kan hij zijn talent nog een nieuwe impuls geven. 
Beide zijn het erg sterke krachtige renners die ook nog eens een sprint in huis hebben, dat zijn renners naar mijn hart.

Wij wensen LBC veel plezier met Vliegen en Aberasturi en hopen dat Vliegen in de pct zijn talent uit kan breiden. Wij zullen Vliegen in elk geval altijd blijven volgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal LBC-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LBC-SKY   Deal LBC-SKY Emptyza 17 nov - 12:47:21

Klopt. 

Met Vliegen halen we een sterke jonge allrounder binnen. 
Binnen Wanty zal hij voor eigen rekening rijden. Zodat hij terug kan groeien naar zijn vorm peil van 2016. Het getuigt ook van ambitie om door een stap terug te zetten zichzelf te herlanceren. 
Aberasturi zal een mooi programma rijden bij Caja. Hij mag het team leiden in de Spaanse en Franse wedstrijden. 

Het vertrek van Teunissen is jammer, al komt hij in een sterk Jumbo blok terecht. 
Hierdoor is hij niet meteen kopman en zullen zijn kansen schaars zijn. 
Met Kuznetsov heb ik niets en vind het geen verlies voor de ploeg. 
De 25 mil aan cash is jammer maar ik investeer het liever om de ploeg per direct te versterken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal LBC-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: