Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal FAS - COL

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal FAS - COL Empty
BerichtOnderwerp: Deal FAS - COL   Deal FAS - COL Emptydo 7 feb - 3:10:32

Naar COL: Fernandez + Gogl
Naar FAS: Quinn + Revard + Castrillo 


Voor FAS weer een verdere verjonging van de selectie waarmee de ploeg doorgaat op de ingeslagen weg van talent ontwikkeling.


Met Fernandez vertrekt er een leuke renner die veel meer in z'n mars heeft dan eruit komt. Ooit nog rode trui drager in de vuelta echter door ziekte, blessures nooit het niveau kunnen halen wat er volgens mij wel degelijk inzit. Mogelijk dit jaar weer beter, reed een goede TDU - hij zat er gewoon bij op Willunga Hill - maar door tijdsverlies in een vlakke etappe toch een matige GC notering. Mogelijk is dit een voorbode voor een beter jaar al staat hij bij Movistar wel flink achterin de pikorde met renners als Valverde, Quintana, Landa en Soler. Verwacht daarom niet dat hij veel voor zichzelf mag rijden en punten zal scoren.
Grotere moeite heb ik met het vertrek van Gogl. Nog een jonge renner waar ik mijn ogen nog best wat rek op zit. Hij verbetert zich ieder jaar, zij het traag, maar zal toch ook vooral als knecht ingezet worden. Wellicht wat meer eigen kansen dan een Fernandez maar toch zie ik geen grote puntenpakker in hem.


Met het vertrek van deze twee namen komt er ruimte voor 3 jonge talenten. Alle drie nog erg jong, respectievelijk 18, 21 en 22, en onbewezen maar ik hoop dat er 1 of 2 zullen doorbreken. Uiteraard nog hoogst onzeker. Quinn en Revard rijden bij HBA die over het algemeen hebben laten zien een goed oog voor talent te hebben. Hopelijk geldt dat ook voor deze jongens. Op korte termijn zijn er niet of nauwelijks punten te verwachten van deze jongens dus de blik voor FAS gaat op de toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal FAS - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FAS - COL   Deal FAS - COL Emptydo 7 feb - 4:01:14

Met Ruben Fernandez haal ik een leuke renner met veel talent binnen. Natuurlijk heeft hij zijn tegenslagen gehad, maar deze is hij toch redelijk overkomen. Bij Movistar is hij een knecht die hier en daar eigen kansen krijgt, misschien dat hij over paar jaar naar Caja oid gaat en daar als kopman kan fungeren. Hij heeft al een SV van 20 miljoen en dit zie ik de komende jaren wel naar 25-30 miljoen gaan. Hij is daarnaast goed voor 50 - 100 punten per jaar wat mooi is voor de positie van Team Columbia op de ranglijst. 

Michael Gogl is een nog iets jongere renner waar ik niet weet wat ik van hem moet verwachten, als hij zo doorgaat kan hij eenvoudig 20+ SV halen en ook hij pakt 50 - 100 punten per jaar. 

In mijn ogen krijg ik dus 50+ SV en 100-200 punten per jaar voor Castrillo + Quinn + Revard, wat ik een prima prijs vind. Castrillo heb ik ooit gekocht voor Vervaeke (kreeg er ook nog 10 mil bij) en heb ik nog steeds veel vertrouwen in, maar is heel onzeker en heeft nog geen echte indruk op mij gemaakt bij de profs. Quinn heb ik gekocht voor 13.2 mil, is een typische 50-50 of hij het gaat halen of niet. Revard, hoe zeer ik hem ook waardeer, zie ik volgend jaar geen contract op prof niveau krijgen en ik verwacht dus dat hij uit het spel verwijderd zal worden (helaas!!!). 

Op korte termijn hoop ik dat Ruben Fernandez een vrije rol krijgt in de 4 Spaanse etappe koersen in periode 2. Zover ik kon vinden gaat hij geen Giro rijden en dit was mede de reden dat ik hem wilde kopen van Queso. Misschien dat deze potentiële punten van Ruben Fernandez nog belangrijk gaan zijn voor een podium op de ranglijst aan het einde van het jaar.

Voor Queso hoop ik dat vooral Jaime Castrillo Zapater mijn verwachtingen waar gaat maken. Ik zal altijd een beetje fan van hem blijven. 


Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal FAS - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FAS - COL   Deal FAS - COL Emptydo 7 feb - 4:03:02

Deal klopt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal FAS - COL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal FAS - COL   Deal FAS - COL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal FAS - COL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: