Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AGR-LIQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




Deal AGR-LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal AGR-LIQ   Deal AGR-LIQ Emptydi 2 apr - 20:14:18

AGR 02-4 -5 LIQ Haller
LIQ 02-4  5   AGR Moser

Hiermee haal ik Marco Haller binnen. Ik heb Haller altijd wel een interessante renner gevonden, heeft een sterk eindschot, is erg sterk op het vlakke en kan ook zeker scoren in Vlaanderen bijvoorbeeld. Helaas had hij sinds zijn blessure in 2017 niet veel laten zien, maar dit jaar lijkt hij toch weer een beetje opgeleefd en daarom wilde ik hem wel hebben. Moser is daarentegen bezig met zijn ineenstorting. Ik dacht dat hij met zijn overstap naar Nippo weer een beetje zou opleven maar het tegendeel blijkt waar. Ik betwijfel of hij nog lang doorgaat en daarom doe ik hem nu weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal AGR-LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR-LIQ   Deal AGR-LIQ Emptydi 2 apr - 20:20:52

Deal klopt.

Haller vind ik een leuke renner, maar ik ben er niet van overtuigd dat hij ooit ergens een heel voorjaar voor zichzelf mag rijden. Als dit wel het geval is, kan hij best een mooie puntenpakker worden, maar anders zal het toch bij sprokkelen blijven.

Ik krijg Moser terug, hopelijk doet hij een miraculeuze wederopstanding (daar is het weer bijna de tijd van het jaar voor) óf gooit hij het bijltje er voorgoed bij neer aan het einde van het seizoen.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal AGR-LIQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal LBC - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: