Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SUN - PAN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal SUN - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal SUN - PAN   Deal SUN - PAN Emptyma 1 jun - 13:02:17

Naar SUN: Simon Yates
Naar PAN: Tiesj Benoot

1e deal na de herstart is meteen een deal met grote renners!

Benoot komt mijn team versterken. Ik zag hem tekeer gaan in Parijs-Nice en wilde hem per se hebben. Voordeel van Benoot is dat hij alles kan, keienklassiekers, heuvelklassiekers en in (kleinere) rondes een klassement rijden en dat ook nog eens met een meestal aanvallende stijl.

Helaas moet ik hiervoor wel Simon Yates laten gaan. Is natuurlijk een top ronderenner die zelfs een grand Tour (Vuelta) heeft gewonnen. 

Yates is 1,5 jaar ouder dan Benoot en op de 1 of andere manier denk ik dat Benoot nog groeimarge heeft maar dat Yates al aan zijn top zit.

Kokkie bedankt voor de onderhandelingen en hopelijk voor jou heb ik ongelijk voor wat betreft Yates.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal SUN - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SUN - PAN   Deal SUN - PAN Emptyma 1 jun - 22:31:19

Deal klopt,

Heb Tiesj nog niet zo lang onder mijn hoede maar hij mag alweer vertrekken. Dit is wel een beetje met pijn in het hart aangezien hij het naar zijn zin lijkt te hebben in het eerste seizoen bij team Sunweb en ik hou van zijn aanvallende stijl.
Voor hem in de plaats komt Simon Yates. Ik was om mijn team wat meer in balans te krijgen , al even op zoek naar een echte kopman en die is nu met Simon binnen. 
Hij heeft laten zien dat hij in de grote rondes goed uit de voeten kan en ik hoop en verwacht dat hij de aankomende jaren nog wat kan groeien en zodoende stabiel punten blijft pakken.

Patrick bedankt voor de vlotte onderhandelingen en succes met Benoot. Ik zal hem blijven volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SUN - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal SAE - CMA

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: