Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CER - MTN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CER - MTN Empty
BerichtOnderwerp: Deal CER - MTN   Deal CER - MTN Emptyvr 11 okt - 14:32:51

Naar Cervelo: Tobias Ludvigsson + 8 miljoen
Naar MTN: Justin Jules

Tobias stond al rijden op onze verlanglijst, maar was nooit haalbaar voor een eerlijke prijs. Bij Hartstikkebedankt daarentegen kwamen we er vrij vlot uit. De eerste Zweed in het team der Vikingen is hiermee een feit! Met een meer dan uitstekende tijdrit moet Ludvigsson elk jaar wel wat punten kunnen binnen halen in kleine rondes. Zullen er niet zoveel zijn als Jules bij zn nieuwe ploeg, maar die gaat minder lang mee. De geschatte punten die ze nog gaan halen in hun carriere liggen dicht bij elkaar. Daarmee moest alleen het verschil in stopvergoeding nog gecompenseerd worden. Daarvoor is de +8. Jules mag vertrekken. Heb ik niets mee, maar was nodig om Valgren binnen te halen. Nu dus mooie manier gevonden om hier weer een een Viking van te maken

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal CER - MTN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CER - MTN   Deal CER - MTN Emptyvr 11 okt - 15:38:57

Zodra je een Scandinaviër haalt, weet je dat Torsten zich zal melden. Ludvigsson had voor zijn doen een goed jaar, maar slechts 61 punten. Kan hij dat herhalen? Geen idee. Een SV van 25 ligt in het bereik, wellicht 30 afhankelijk van toekomstige rollen. Zijn tijdrit is oké maar niet op winstniveau.

Jules keert terug op het oude nest bij Delko en gaat daar denk ik een leuk programma rijden als voornaamste sprinter. SV is nu 30, bij een goed jaar wellicht 35. 100 tot 200 punten zit er aankomend jaar denk ik wel in. 

Het leeftijdverschil tussen de 2 is behoorlijk maar een stop cashen over 1 tot 3 jaar voor een aardig scorende Jules heb ik liever dan een tot nu toe redelijk matig scorende Ludvigsson die nog jaren in mijn team rijdt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CER - MTN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: