Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAL-SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal RAL-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAL-SKY   Deal RAL-SKY Emptydo 31 okt - 23:36:02

Naar RAL: Diego Rosa + 40mln
Naar SKY: Jonas Vingegaard

Ik ben al een hele poos van mening dat ik te weinig talent in mijn selectie rond heb lopen. Daarvoor heb ik een lekker budget opgebouwd voor de neo's, maar daar kan bij nader inzien ook best wel wat van af. Van Rosa verwacht ik wel dat hij bij Arkea echt weer kan opleven, vanaf het moment dat hij zijn contract bij Ineos niet verlengde zag je hem opbloeien en weer vooraan meedoen met Guangxi als de kers op de taart. Een mooi afscheidscadeau voor Ineos en voor het Team Sky van WK2 dus. 

Jonas kwam binnen bij TJV als de man die naast zijn prima belofteresultaten ook enorme wattages liet zien in de testen bij TJV. Hij werd toen gekozen als beste uit een aantal andere talenten en kwam op die manier bij TJV terecht. Zijn eerste jaar is gelijk niet mis geweest, hij won de koninginnenrit in de ronde van Polen en was sterk in zijn eigen Denemarken en Duitsland. Daarnaast was hij nog op de voorgrond te zien in het Baskenland en ook in Canada liet hij een flink aantal demarrages zien. 
Jonas kan goed bergop, heeft een prima tijdrit en daarnaast ook nog een punch in de benen. Ik ben erg benieuwd waar dat de komende jaren toe gaat leiden, er zit in ieder geval potentie zat. En met TJV heeft hij ook een van de beste ploegen gevonden om zijn talent nog verder door te ontwikkelen. Een perfecte combinatie dus wat mij betreft. 

Bedankt voor de vlotte onderhandelingen Nathan, hopelijk bloeit Diego weer helemaal op bij Arkea!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal RAL-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAL-SKY   Deal RAL-SKY Emptyvr 1 nov - 0:43:21

Deal klopt.

Wat Bryan zegt was ook waarom ik Rosa graag wilde hebben. Jongen met veel talent dat er bij Sky niet is uitgekomen. Denk dat hij bij Arkea zal opbloeien en topresultaten gaat neerzetten. Guangxi was alleen maar een confirmer voor mij dat ik hem wilde hebben. Ben bereid daar 1 van mijn nieuwe talenten voor op te geven samen met wat geld voor de neoverkoop, waardoor ik Vingegaard in principe kan vervangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RAL-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: