Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - BAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Deal TLK - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - BAN   Deal TLK - BAN Emptydo 19 dec - 13:49:22

Naar TLK: Heinrich Haussler + Vasil Kiryienka
Naar BAN: Jens Debusschere + Alexander Porsev + Yoann Offredo

Met Haussler en Kiryienka vertrekken twee stopvergoedingen. Haussler was vorig jaar nog wel prima in het voorjaar en kan nog wel wat scoren. Kiryienka had een moeilijk jaar en zal in 2020 waarschijnlijk zijn laatste race rijden, toch zie ik m als hij dit jaar wel blessure vrij blijft ook nog wel wat leuks doen, hij is vaker goed geweest in zwaardere eendagswedstrijden (WKs/OS) en Olympische tijdrit/WK tijdrijden ligt m dit jaar ook wel.

Met Debusschere hoop ik echter meer punten te halen, een nieuw team en hopelijk een nieuwe impuls. Hij zal niet alleen de grote wedstrijden rijden wat gunstig is voor hem, en als hij op niveau is dan kan hij in het voorjaar ook mooi scoren als kopman van Vital.
Porsev is als het goed is directe cash, en Offredo moest erbij om de deal rond te maken, wie weet nog hier en daar een puntje en anders hopelijk volgend jaar zijn stop.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - BAN   Deal TLK - BAN Emptydo 19 dec - 14:51:59

Klopt, motivatie volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - BAN   Deal TLK - BAN Emptydo 19 dec - 19:06:46

Een deal die eigenlijk snel beklonken was.
Ik zit met heel wat belast in het team, die wel teren op een stopvergoeding Maar nog niet de pensioen leeftijd bereikt hebben. Ik heb echt niets met Porsev en Offredo.
Debusschere tja, of wel pakt zijn move naar Vital goed uit, ofwel niet. De artikels die ik las doen me twijfelen, hij is vooral gehaald als lead out. En dat ie erbij nog verklaard dat ie zelf wil knechten in zijn "Gent-Wevelgem", dat zegt voldoende. Er wordt bij Vital maar één kaart getrokken en dat is de kaart Coquard. 
Kiryienka zie ik nog één jaar knallen in de tijdritten en dan afzwaaien.
Haussler heb ik altijd een sierlijke renner gevonden, ik herinner mij nog zijn Cervelo periode. De voorbije jaren kende hij pech, maar vorig jaar toonde hij toch terug zijn klasse. 
Ik zet met deze deal in op oudere renners, dit is bewust en moet renderen op lange termijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TLK - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - BAN   Deal TLK - BAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - BAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: