Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CMA - SUN

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal CMA - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Deal CMA - SUN   Deal CMA - SUN Emptyzo 22 dec - 12:46:28

Naar Sunweb: Gorka Izagirre + Gregor Muhlberger
Naar Ceramiche Ariostea: George Bennett + Marco Canola + 4 miljoen

Met het kopmanschap in de Giro werd voor mij George Bennett interessant. Ik verwacht om zich klaar te stomen dat hij ook in de voorbereiding een aantal keer voor eigen rekening mag rijden. Marco Canola had een slecht seizoen maar kan zich met een italiaans georienteerd programma bij Gazprom hopelijk herstellen en weer richting de 200 punten gaan. Vertrekkers hiervoor zijn Gorka Izagirre heeft een meer dan uitstekend seizoen gehad maar wordt in 2020 alweer 33 en de kansen bij Astana zijn beperkt en eeuwig talent Gregor Muhlberger, ontzettend leuke renner maar ook bij Bora zullen de kansen wederom schaars zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
Guest
Gast




Deal CMA - SUN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CMA - SUN   Deal CMA - SUN Emptyzo 22 dec - 13:03:06

Deal klopt

Bennett en Canola verlaten het team. Voor beide geldt dat ze een ietwat teleurstellend jaar achter de rug hebben. Ik denk dat Bennett ondanks het gedeelde kopmanschap in de Giro toch vooral zal moeten knechten voor de grote 3 bij Jumbo en dus niet veel voor eigen kansen kan en mag gaan.
Ik hoop voor Mark dat Canola  inderdaad weer opbloeit bij zijn nieuwe ploeg en weer op het niveau van 2017 en 2018 komt.

Voor hun in de plaats komen Gorka Izagirre en Gregor Muhlberger het team versterken.
Bij Gorka beginnen de jaren langzaam aan te tellen, maar ik ga ervan uit dat hij nog steeds stabiel zijn puntjes zal pakken.
Gregor Muhlberger is nog jong en heeft een hoop potentie. Ik hoop dat die er het aankomende jaar eindelijk uitkomt.
De + 4 was nodig om Mark over de streep te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CMA - SUN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: