Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LIQ-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal LIQ-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal LIQ-SKY   Deal LIQ-SKY Emptywo 1 jan - 16:31:35

Naar LIQ: Nathan Haas + 20mln
Naar SKY: Mark Padun

Team SKY is zowel op WK2 als op WK3 bezig met het binnenhalen van veel grote talenten. Mark Padun past perfect in dit rijtje. Mark liet vorig jaar in zijn neojaar al meermaals zijn talent zien. Dit jaar heeft hij het lastig gehad door een blessure. Maar toen hij eenmaal hersteld was wist hij de Adriatica race vrij oppermachtig te winnen tegen renners als Hermans en Knox. 

Met de renner Nathan Haas heb ik niet zoveel. Fijn dat ik hem nog in P1 heb, daar haalt Haas vaak het merendeel van zijn punten door het Australische begin van het jaar. Misschien kan hij verder nog wat in een van de Franse eendagskoersen (als hij die zal rijden bij Cofidis).

Bedankt voor de snelle en duidelijke onderhandelingen Rico!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 968
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal LIQ-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LIQ-SKY   Deal LIQ-SKY Emptywo 1 jan - 16:42:36

Deal klopt.

Padun kwam als onderdeel van de Quintana deal bij Liquigas terecht, omdat hij toch wel een zekere waarde had. Geen idee of we die waarde toen te hoog of te laag hebben ingeschat, maar hij vertrekt nu voor iets meer naar Team Sky. Zoals ik al tegen Bryan in de onderhandeling zei, Padun wordt volgens mij óf een topper óf helemaal niks en ik heb geen flauw benul welke het gaat worden. Ondanks dat het plan wel is dat er dit jaar ook wat naar de jeugd wordt gekeken bij Liquigas, was er niet direct de behoefte om Padun daar onderdeel van uit te laten maken, dus we wensen hem alle succes bij Team Sky!

Edit: Haas liet eind van het vorig seizoen zien dat hij weer fit begon te worden, hopelijk zet hij dat door. Jammer natuurlijk dat hij nog niet in p1 voor ons rijdt, maar als hij zijn niveau bereikt, is hij ook vanaf p2 nog waardevol.

Bryan, bedankt voor de fijne onderhandelingen, en meteen via deze weg een heel mooi 2020 gewenst, voor jou en alle andere managers!

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal LIQ-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal PHO-ONC
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: