Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CSI-SKY

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 10:30:31

Naar CSI: Doull + Vichot + Liepins + Kuznetsov
Naar SKY: Bettiol + 20mln

Flink wat renners verlaten de stal van Team Sky. Hiervoor komt voor mij een van de meest verrassende winnaars van 2019 terug. CSI was op zoek naar meer renners, omdat ze een erg smal team hebben. Bettiol was de aangewezen man om hiervoor te zorgen. Ik was/ben opzoek naar (sub)toppers en heb via deze deal weer een aan Team Sky weten te verbinden.


Allereerst de vertrekkende mannen. Voornamelijk het vertrek van Doull vind ik erg jammer. Ik denk dat hij nog aardige stappen kan maken en zo prima resultaten in het voorjaar kan rijden, echter zal hij de rest van het jaar wel altijd in dienst rijden. Maar om goede renners binnen te halen moeten er ook renners vertrekken waarvan je eigenlijk niet wil dat ze vertrekken, Owain is zo'n renner.
Verder vertrekt Vichot na een moeilijk seizoen door het oplopen van een virus. Gelukkig zegt hij hier weer volledig van hersteld te zijn. Ik vind Vichot een ontzettend goede renner maar door zijn blessures komt het er maar in vlagen uit. Er liggen nog genoeg goede jaren in het Franse PCT circuit op hem te wachten.
Op Liepins heb ik de afgelopen tijd meerdere boden ontvangen, die heb ik allemaal net afgewezen. Deze aardappelvreter is een vrolijke leuke jongen die er veel aan doet om het te maken in het profwielrennen. Zo verdiende hij een WT contract bij Trek na een goed 1e jaar in de PCT. Ik denk dat hij daar nog prima door kan groeien en een prima scorer kan worden. Het was een van onze neo's en die verlaat dus bij deze het Sky-nest.
Kuznetsov stond al heel lang op de transferlijst, nooit wat mee gehad en reed een matig jaar. Al was hij wel het hele voorjaar bond en blauw, dus misschien kan hij nog best beter. Bij Gazprom rijdt hij in ieder geval wat makkelijkere koersen.


Dan Bettiol. Wat een figuur is dat zeg. Er zit zoveel talent in die jongen, maar het komt er nog niet altijd uit. Hij is nog steeds relatief jong dus hopelijk kan hij wat meer een rechte stabiele en goede lijn trekken in zijn prestaties. Naast de keiklassiekers verwacht ik ook dat hij prima resultaten moet kunnen halen in verschillende heuvelkoersen en de wat makkelijkere koersen van een week. We zijn blij dat we deze kleurrijke jongen in onze selectie kunnen bijvoegen. Het geld was nodig om de deal af te maken en maken de 20mln die ik naast Haas voor Padun moest betalen weer goed.


Fijn om te zien dat een nieuwe manager gelijk al erg actief is, ook in de neosale. Hopelijk ga je een leuke tijd op WK2 tegemoet. Bedankt voor de onderhandeling en veel plezier met de renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 12:49:29

De deal is overlegd en goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 12:57:33

ja ik ben er mee akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1599
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 13:02:30

renardfox schreef:
ja ik ben er mee akkoord
Geef als je wil nog even aan wat de reden voor jou is om deze deal te plaatsen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1419
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 13:03:28

renardfox schreef:
ja ik ben er mee akkoord
 Zou je ook jouw overwegingen willen toelichten bij deze (en alle volgende) deal. Andere managers zijn altijd nieuwsgierig naar beweegredenen. Die zijn niet altijd van beide managers duidelijk bij alleen het zien van de deal. wat verwacht je van je aankopen? Wat is je doel met de deal? Dat soort vragen. Ook al heeft Bryan al behoorlijk wat gras voor je voeten weg gemaaid Wink

namens de admins

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Guest
Gast




Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 13:11:19

Bettiol mag van mij weg omdat hij volgens mij maar 1 zo een seizoen zal meemaken
Zijn winst in de ronde van Vlaanderen zal een eendagsvlieg in zijn carriere zijn.
Hij zal dit jaar nog sterker voor de dag moeten komen , want 1 team zal hem nergens willen laten
gaan : the wolfpack.
In de plaats krijg ik 4 renners die veel meer punten samen zullen pakken dan Bettiol op zijn eentje.
Ik kan verkeerd zijn ; maar Bettiol gaat dit jaar een moeilijk seizoen tegemoet...
Al bij al geen slechte deal ; tijd zal het uitwijzen
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1419
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Emptyma 6 jan - 13:17:51

Thanks😀

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Deal CSI-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI-SKY   Deal CSI-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CSI-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal SAE - CAN
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: