Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal COL - TLJ

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Deal COL - TLJ Empty
BerichtOnderwerp: Deal COL - TLJ   Deal COL - TLJ Emptywo 8 jan - 12:17:53

Fernandez + 5 = Welten


Mijn eerste deal in WK2 is een feit! Ik laat Ruben Fernandez gaan om met een kleine cash bijdrage Bram Welten te kunnen verwelkomen. Op korte termijn zal ik wat punten inleveren, om vervolgens op de lange termijn hopelijk iets sterker te worden. 


Met Welten haal ik een jonge talentvolle renner binnen. Momenteel zit hij nog ver in de rangorde bij Arkea achter Bouhanni, Boudat en McLay maar ik verwacht dat hij zich bij deze ploeg in de schaduw goed kan ontwikkelen. Bovendien breng ik met een sprinter meer balans in mijn team, gezien ik nogal veel klimmers heb.


Met Fernandez laat ik een klimmer gaan waar veel interesse in was, maar ik zelf niet zoveel mee had. Bij Movistar heeft hij afgelopen jaar vooral in de knechtenrol gezeten. Bij Fundacion mag hij weer voor eigen kans rijden wat ongetwijfeld punten op gaat leveren. Samen met zijn redelijke stop was dit genoeg om Welten te halen. Natuurlijk hoop ik dat Fernandez het bij Hofsje gewoon lekker gaat doen en dat het ook voor hem een goede aankoop blijkt te zijn!


Ik wil Hofsje bedanken voor de eerlijke onderhandelingen en Ben Pronk voor het advies. Ben zal deze deal nog goedkeuren als mijn Coach.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal COL - TLJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - TLJ   Deal COL - TLJ Emptywo 8 jan - 12:35:50

Deal klopt , 

Ruben Fernandez komt naar mijn ploeg , heeft dit jaar een transfer gemaakt naar een ploeg waar hij kopman is en zelf ondersteuning gaat krijgen ipv voor Valverde en andere ( betere) klimmers te rijden 

Welten verlaat helaas mijn ploeg zal komend jaar wss wel minder kansen gaan krijgen zoals door Mochie gezegd en Noppe vind ik daar ook nog wel bij het rijtje passen 

Jij ook bedankt Mochie
Terug naar boven Ga naar beneden
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal COL - TLJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - TLJ   Deal COL - TLJ Emptywo 8 jan - 12:43:12

Deal is besproken en goedgekeurd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal COL - TLJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - TLJ   Deal COL - TLJ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal COL - TLJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: