Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CMA - SAE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal CMA - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Deal CMA - SAE   Deal CMA - SAE Emptyzo 12 jan - 19:18:07

Naar Ceramiche Ariostea: Jannik Steimle
Naar Saeco: Brent van Moer + 36 miljoen 

Een forse investering in een renner waar ik echt in geloof. Ik ben ver moeten gaan om Kelvin te overtuigen misschien betaal ik wat teveel maar dat is dan wel in een investering die ik voor de renner Steimle wil neerleggen. Persoonlijk zie ik daar voorlopig een mini Asgreen in en hoop dat die zich verder bij Lefevre en co zal ontwikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal CMA - SAE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CMA - SAE   Deal CMA - SAE Emptyzo 12 jan - 19:24:58

Buiten het feit dat ik vind dat je de teamnaam van de andere partij als eerste moet zetten in een deal, klopt deze wel.
Vrijdagavond zag ik een mogelijkheid (met nog 20 sec te gaan ofzo) om nog een bod op Steimle te doen. In het kader van we zien wel, bood ik 40... achteraf had ik zelfs nog minder kunnen betalen. Maar hey! Voor 40 vond ik het een koopje...

Er meldden zich gelijk managers voor Steimle, alleen ik had zelf een bepaalde waarde in mn hoofd. Mark werd direct concreet en ondanks dat ik het liefst direct mn 40 miljoen terug zou hebben (waarmee ik van Moer in principe gratis zou hebben) , kwamen we op 36 uit.

Ik denk dat Steimle een groter talent is dan van Moer, maar het is en blijven talenten en met die 4 miljoen die ik nu feitelijk voor van Moer betaal, kan ik er alleen maar beter van worden. Mark misschien nog wel beter, maar dat is iets dat we over een paar jaar pas kunnen zeggen.

Mark, tnx voor je vastberadenheid, het was leuk er weer eens uit te komen qua voorstel/deal ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
 
Deal CMA - SAE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: