Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MTN - LIQ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal MTN - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal MTN - LIQ   Deal MTN - LIQ Emptydo 16 jan - 19:24:10

Naar MTN: Nathan Haas
Naar LIQ: Jelle Vanendert + 12 mln

We nemen al weer afscheid van Haas. Voor hem in de plaats komt de veteraan Vanendert, die hopelijk nog 2 seizoenen voor eigens kans mag rijden bij zijn nieuwe ploeg en daarna afzwaait. Voor Haas is Cofidis ook de goede ploeg om wat resultaten te gaan boeken, maar dan moet hij wel het niveau van 2018 weer gaan terugvinden.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal MTN - LIQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN - LIQ   Deal MTN - LIQ Emptydo 16 jan - 19:57:32

Ja Vanendert, wat een aparte coureur. Al jaren een aantal dagen per jaar wereldtop, en dat was hij ook in 2018 tijdens het Ardennendrieluik. Een hoop punten daardoor gehaald in dat jaar. In 2019 was het al wat minder met welgeteld 2 goede resultaten: 9e in de Waalse Pijl en 7e in San Sebastian. Ook dat levert best nog serieus punten op. Nu waarschijnlijk een compleet vrije rol bij Wallonie Bruxelles. Ik verwacht dat hij daar ook best leuke resultaten kan halen in de eendagskoersen die hem liggen, en misschien wel meer dan Nathan Haas in de komende 1 of 2 jaar. Toch wel onzekerheid, en alweer bijna 35 jaar. 

Daarom toch gekozen om Nathan Haas toe te voegen, eigenlijk best een vergelijkbare renner, maar onder andere 4 jaar jonger. En toch net wat meer etappes en koersen waarin hij punten kan halen. Bijna iedereen was slecht bij Katusha vorig jaar dus hopelijk nu bij de juiste ploeg. Ik las een heel positief interview met hem over zijn nieuwe Franse ploeg en als hij een programma op maat krijgt dan verwacht ik hier toch een goede deal mee te maken aangezien de SV's van beide nu gelijk zijn. De toevoeging van 12 was dus nodig voor het leeftijdsverschil en was ik bereid te geven mede omdat ik slechts 23 mil aan neo's heb uitgegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MTN - LIQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: