Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TVM - MTN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal TVM - MTN Empty
BerichtOnderwerp: Deal TVM - MTN   Deal TVM - MTN Emptyma 20 jan - 8:30:23

Naar TVM: QUINTANA Dayer + 8
Naar MTN: MINALI Riccardo

Hierbij krijgt kunske eens wat anders dan een sprinter en ik wilde nog graag een sprinter toevoegen. Ik laat Dayer Quintana gaan, een renner die 2 jaar voor MTN-Qhubeka heeft gereden. Ik had in 2019 eigenlijk wel  iets dichtere ereplekken verwacht in de 2.1-rondjes waardoor ik hem nu laat gaan. Op zich is het wel een behoorlijke klimmer en zeker geen slechte renner, maar ik verwacht dat hij nu ook weer vooral broer Nairo mag ondersteunen.

Met Minali haal ik een rappe jongen die goed aan zijn carrière was begonnen (zelfs behoorlijk goed in sprintetappes op WT niveau), maar vorig jaar een zo matig jaar had dat hij dit jaar slechts ternauwernood een contract kreeg bij Delko. Ik ben er niet helemaal achter gekomen wat precies de reden was dat ook geen enkele Italiaanse PCT met hem in zee ging (daar ligt voor mij ook het risico, want hij heeft slechts 1 jaar contract bij Delko) maar ik hoop dat hij terugkomt op niveau 2017-2018. Daar is wat mij betreft ook alle potentie voor omdat Riccardo nog niet eens 25 jaar is. 8 mil erbij om de deal te closen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kunske

kunske


Posts : 292
Join date : 03-09-18

Deal TVM - MTN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TVM - MTN   Deal TVM - MTN Emptyma 20 jan - 9:06:13

Deal klopt.

Wilde eens een andere renners binnen mijn team dan sprinters. Het team heeft wat verbouwing nodig. Ik hoop dat Dayer toch wat dichter tegen de ere plaatsen gaat aanzichten bij de kleinere rondes. Hopelijk krijgt hij ook de kans om voor zich zelf wat te gaan. Misschien stijgt hij wel boven zich zelf uit nu hij met zijn broer mag gaan rijden. Waardoor hij ook kort komt te staan in het klassement

Minali eigenlijk de sprinter waar ik momenteel het minste vertrouwen in heb. Kan zomaar zijn dat hij in die flut koersen weer een hele hoop punten bij elkaar gaat scoren maar ik moet het nog maar eens zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TVM - MTN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: