Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MTN-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal MTN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal MTN-SKY   Deal MTN-SKY Emptyza 15 feb - 2:53:24

Naar MTN: Chris Lawless + 12,5mln
Naar SKY: Zdenek Stybar + Justin Jules

Normaal gesproken doe ik dit soort deals graag andersom. Ik haal graag talenten op met wat oudere renners, echter wil ik met Sky ook vernieuwen qua talenten. Chris heeft hierin al een aantal keer te koop gestaan. Na zijn fantastische optreden in Yorkshire heb ik hem te duur gemaakt, hierdoor werd hij niet verkocht. Achteraf had ik toen waarschijnlijk meer voor Chris kunnen krijgen dan ik nu krijg. Echter ben ik ook prima tevreden met deze deal. De afgelopen tijd zijn er best wat boden op Lawless gedaan, veel van deze boden zaten rond dezelfde waarde als dit bod. Het aanzien van Zdenek heeft mij hierin over de streep getrokken. Ondanks dat Zdenek in P1 nog niet voor ons zal rijden, hebben wij er een renner bij die de allergrootste klassiekers kan winnen. En ook hebben wij eindelijk een renner van The Wolfpack in ons midden. Het is nog even de vraag hoe goed het gaat boteren tussen Zdenek en Bettiol, maar dat moet goed komen!
Justin Jules is een leuk rennertje voor WK, hij heeft een goede sprint en ook een prima punch in huis. Hierdoor heeft hij de perfecte kwaliteiten om goed te scoren in de minder druk bezette Belgische of Franse sprintkoersjes (eventueel met wat kleine heuvels). Tevens zorgt dit ervoor dat Sky weer een wat breder team heeft. Voor de neosale zaten wij op 19 renners, dat is natuurlijk flink te weinig. Na de neo's en deze deal zitten wij weer op een acceptabele 25 renners.
De 12,5mln was nodig om de deal in evenwicht te brengen.

Wij wensen MTN veel plezier met Lawless. Hopelijk kan hij nog mooie stappen maken, wellicht gaat hij dit voorjaar al wat meer van zijn klasse laten zien!
Hartstikke bedankt voor de duidelijke onderhandelingen, Hartstikkebedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal MTN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MTN-SKY   Deal MTN-SKY Emptyma 17 feb - 7:51:04

Deal waarvoor het risico wellicht aan mijn kant ligt, want ik betaal netto tegen de 105 miljoen voor Lawless (SV's 105 mil + te verwachten prijzengeld - 12,5 mil). Als ik echter kijk waar sommige neo's soms voor gaan dan denk ik toch al een redelijk bewezen talent van nog altijd slechts 24 jaar aan boord te hebben gehaald. Hij krijgt niet zoveel kansen bij Ineos maar in Yorkshire en de Tour de Wallonie was hij behoorlijk sterk vorig jaar. Ik hoop dat hij nog iets sterker en sneller wordt, we gaan het zien.

De renners in de deal aan mijn kant:
- Stybar rijdt in zijn beste periode P1 van dit jaar nog voor mij en heb ik zeker hoge verwachtingen van, alleen volgend jaar toch alweer 35 jaar en met de opkomende talenten bij DQS weet je nooit of hij volgend jaar dezelfde kansen blijft krijgen.
- Jules had ik behoorlijk wat van verwacht terug op het oude nest, maar viel tegen en is hard gevallen en daardoor nog een tijdje geblesseerd. Toch de keuze gemaakt hem te laten gaan en ik ga nu weer terug van 29 naar 28 renners wat ik ook fijn vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MTN-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: