Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal PAN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN-SKY   Deal PAN-SKY Emptyvr 12 jun - 17:44:11

Naar PAN: Alba
Naar SKY: S. Clarke en N. Bagioli

Alba, een van de absolute koopjes van de afgelopen neosale. Reed een erg goede babygiro, maar stond niet direct op de lijst met neo's die ik graag wilde hebben. Toen zag ik neo's enorm goedkoop gaan op de dag dat Alba ook gelist stond en heb ik hem mee kunnen pakken.
Alba heeft natuurlijk in de babygiro aangetoond zeker veel talent te hebben, maar ik heb er toch voor gekozen hem te koop te zetten. 
Toen PPF zich melde kwam Clarke al snel in beeld. Reed een geweldig 2019 en begon ook zijn 2020 rooskleurig. Clarke is natuurlijk een goede stabiele waarde die ook nog uitzicht heeft op een verhoging van zijn stopvergoeding als hij zo doorgaat. 
Daarnaast komt Bagioli naar Team Sky. Begon in 2019 ook voortvarend, maar een vervelende rugblessure gooide de rest van zijn jaar in puin. Hij heeft nu een nieuwe ploeg waar hij hopelijk beter kan ontwikkelen dan bij Nippo. In elk geval zal Androni hem een mooi wedstrijdprogramma kunnen bieden. Bagioli heeft wel iets van Vendrame, snel aan de meet en kan prima de heuveltjes over. Uiteraard heeft hij dat niveau nog niet, maar wie weet...

PPF, bedankt voor de snelle onderhandelingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 796
Join date : 26-08-18

Deal PAN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN-SKY   Deal PAN-SKY Emptyvr 12 jun - 19:07:54

Met de verkoop van Yates hield ik weinig klimmers over vandaar dat ik er nog 1 bij wilde. Met Alba wist ik een mooi klimtalent binnen te halen. 3e in baby Giro is niet voor iedereen weggelegd. Zal nog even duren voordat hij definitief doorbreekt maar ik verwacht veel van hem.

Weg gaan Clarke en Bagioli. Clarke is laatste 2 jaar goede puntenpakker geworden maar is natuurlijk niet meer de jongste. Gezien forse concurrentie bij EF zie ik hem steeds meer in een knechtenrol komen.

Bagioli begon goed als prof maar stond vorig jaar behoorlijk stil. Hopelijk voor BryanC pakt zijn overstap naar Androni goed uit.

BryanC bedankt voor de prettige onderhandeling!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: