Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal SAU - CER

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1428
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal SAU - CER Empty
BerichtOnderwerp: Deal SAU - CER   Deal SAU - CER Emptydi 23 jun - 13:33:17

Naar SAU:  A Jensen + D Hoelgaard + 15
Naar CER: Andreas Stokbro

Na lang nadenken toch besloten dat ik Stokbro wel graag een kans wilde gaan geven bij de Vikingsquad. Bij de neo's laten lopen vorig jaar, maar met winst in Vlaanderen U23 toch aardige koers gewonnen in 2019. Toch nog niet echt overtuigd, maar besloten de gok te wagen sinds Riis bij NTT is aangesloten. Geen fan van de renner Riis, maar als ploegleider heeft hij toch bewezen renners beter te maken en de huidige renners van NTT geven ook aan dat er direct al wat is veranderd bij de ploeg. Ze zijn zelfs wedstrijden gaan winnen begin dit jaar. Kortom: een talentvolle renner met goed eindschot is een potentiële puntenpakker voor dit spel. 

Toen moest ik hem nog losweken bij Kevin. Dat viel nog niet mee. maar gelukkig kwamen we er uit. Jammer dat ik Jensen en Hoelgaard moet laten gaan, net nu ze vaker kopman mogen zijn dan afgelopen jaren. Ik verwacht zeker dat ze punten gaan scoren in 1.1 races, maar ik hoop vooral dat de piek van Stokbro wat hoger ligt dan van deze twee coureurs. + 15 was nodig om aan de waarde te voldoen die we Stokbro geven. Risico neem ik toch al met de talentensquad der Vikingen. Daar kan er nog wel eentje bij!

_________________
Flowtosti
Cervelo Viking Cycling Team
Thor Hushovd Cycling Academy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Zwartebroekengeletrui

Zwartebroekengeletrui


Posts : 285
Join date : 01-09-18
Age : 25
Location : Meppel

Deal SAU - CER Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal SAU - CER   Deal SAU - CER Emptydi 23 jun - 13:47:58

Deal klopt, na lange onderhandelingen hierop uitgekomen. Stokbro is een renner die ik al even volg en die ik graag wilde zien groeien maar toch laat gaan. Ik geloof in zijn potentie maar dat kan nu wat lastiger worden bij NTT waar nu andere renners voorkeur krijgen zoals Hagen en Valgren. 

August Jensen, zal veel de kans krijgen bij Riwal waar hij in de kleinere koersen top tien moet kunnen rijden en daarmee ook hopen dat hij weer naar zijn niveau van 2017 kan rijden. Daniel Hoelgaard is ook  een renner die op PCT-niveau meer kansen krijgt zoals dit jaar al in Algarve waar hij twee keer top 10 reed. Na vier jaar knecht en leren bij FDJ krijgt hij nu kans om het zelf te doen. + 15 was om het veschil in waarde goed te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal SAU - CER
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal: TLK - AST
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: