Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLJ - SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal TLJ - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLJ - SKY   Deal TLJ - SKY Emptywo 24 jun - 20:44:33

Naar TLJ: Fabbro
Naar SKY: Rodenberg + Carboni

Ik ben erg blij met de komst van Rodenberg. Team Sky wilde hem op beide WK's graag inlijven, echter waren de neoplekken op wk2 op en werd hij op wk3 een beetje prijzig. Gelukkig is het via deze omweg nog gelukt. Rodenberg zal zeker tot en met de OS nog volledige focus op de baan hebben, maar daarna hoop ik dat hij kan gaan bloeien op de weg. Hij kan binnen Team Sky goed bonden met de andere baanrenners Fabio en Robbe. 
Carboni komt erbij, volgens Bardiani de man die het moet gaan doen voor de ploeg. Ik geloof wel dat hij de beste man is van Bardiani ja, maar tja wat is Bardiani tegenwoordig. Was vorig jaar wel goed tijdens de giro en in Frankrijk. Ik heb weinig met Carboni, hij zal dan ook weer op de TL komen te staan.

Matteo Fabbro verlaat dan de ploeg. Vanaf het begin heeft de kleine Matteo bij Team Sky gezeten, nu is het zijn tijd om te gaan. Ik vind Matteo een leuk talent die eigenlijk beter was bij de belofte dan zijn PCS doet vermoeden. Echter is hij ondertussen niet meer de allerjongste en begin ik te twijfelen of zijn talent er wel uitkomt. Daardoor kwam Fabbro op de TL. Na een aantal andere interesses en onderhandelingen wordt TLJ de nieuwe thuishaven voor Matteo.

Bedankt voor de leuke onderhandeling Hofsje, veel boden heen en weer gehad tot we uitkwamen op deze deal. Veel plezier aan Matteo, hopelijk brengt Bora hem betere tijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 635
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TLJ - SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLJ - SKY   Deal TLJ - SKY Emptydo 25 jun - 2:23:35

Deal klopt 

Fabbro komt naar Team Lotto Jumbo kan aardig klimmen , kan miss nog een stapje zetten bij Bora 

Rodenberg goedkoop gehaald , maar zal wss pas over een paar jaar echt mee gaan doen , zolang wilde ik nog niet echt wachten + Carboni vorig jaar 2x top 5 in een giro etappe + 6de in een kleinere franse ronde zou de man van Bardiani moeten zijn maar kiet het verder ook niet echt zien dit jaar iig nog niet

 We gaan zien wat het gaat worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLJ - SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal SKY - PAN
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: