Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal: KEL - MIL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Deal: KEL - MIL Empty
BerichtOnderwerp: Deal: KEL - MIL   Deal: KEL - MIL Emptyma 17 sep - 12:11:56

Team Kelme heeft de derde versterking voor het voorjaar binnen. "Met Edward Theuns in het team hebben we de ploeg voor de voorjaarsklassiekers redelijk staan. Theuns heeft kan de zware koersen goed verteren en vervolgens nog heeft hij nog een goede spurt in de benen ook." Er bestaat een kans dat Theuns het voorjaar in dienst zal rijden voor Matthews, maar er zullen voldoende kansen zijn dat ook Theuns zelf voor een uitslag mag rijden. Hoewel de uitslagen van Theuns dit jaar iets minder zijn dan het jaar ervoor hebben wij het volste vertrouwen in hem".

Hoewel we de potentie van Reichenbach altijd hebben gezien, komt het er op een of andere manier niet zo uit. Wellicht heeft Reichenbach met een andere ploeg een betere klik, waardoor hij nog wat meer uit zijn carrière kan halen. Kelme zal kijken hoe wij Reichenbach het beste kunnen vervangen.

Deal:
Theuns = Reichenbach
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Guest
Gast




Deal: KEL - MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: KEL - MIL   Deal: KEL - MIL Emptyma 17 sep - 16:13:48

De deal klopt, voor mij is er weinig verschil tussen de twee renners. Theuns is meer een sprinter voor wedstrijden als Québec, redelijk zwaar dus. Wel vind ik dat Sunweb niet een goede ploeg voor hem is.
Reichenbach is een ronderenner die in de grote koesen zal moeten werken voor anderen, maar ik zie hem nog wel wat presteren in kleinere rondjes. Ik denk dat hij nu ook geen problemen meer heeft na de val vorig jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal: KEL - MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: KEL - MIL   Deal: KEL - MIL Emptyma 17 sep - 16:18:38

Deal is besproken en akkoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Deal: KEL - MIL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: KEL - MIL   Deal: KEL - MIL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal: KEL - MIL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TLK - DKO
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: