Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RAB-SKY

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Emptyma 17 sep - 16:02:06

Naar Rab: Ian Stannard
Naar Sky: Gediminas Bagdonas and Jonas Koch


Bij deze is ook mijn 2e deal succesvol afgerond. Ian wist een ruime week geleden met een fantastische solo een rit te pakken in de Tour of Britain maar moet desondanks toch mijn team verlaten. De reden hiervoor is dat hij redelijk oud is, voornamelijk in dienst rijdt en nog zeker 2 jaar gaat koersen (heeft nog een contract tot 2020) voor hij zijn stopvergoeding waard zal zijn. Ian is geen enorme puntenpakker maar neemt toch wel een leuke stopwaarde met zich mee.

Voor Ian zijn 2 renners aangetrokken. Het gaat om de onomstreden kampioen van Litouwen in de naam van Bagdonas en daarnaast Jonas Koch die zich dit jaar in de kijker heeft gereden bij CCC.
Gezien de kleine selectie van Team Sky lijkt dit ons een prima impuls om de selectie wat te vergroten met een ervaren rot en een jongen die aan het doorbreken lijkt in de PCT.

Wij wensen Ian veel succes bij Rabobank en hopen dat hij zich nog eens op een podium kan fietsen in een kasseienklassieker zoals in 2016 in PR.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 1429
Join date : 25-08-18
Age : 40
Location : Arnhem

Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Emptyma 17 sep - 16:17:56

Deal klopt!

Met Stannard wordt het klassiekerteam verder versterkt. Met 31 kan hij nog jaren mee in de zwaardere koersen en heeft zich tot doel gesteld om PR nog eens te winnen. Of dat zal lukken durf ik wel te betwijfelen, maar dat hij nog wat ereplaatsen gaat rijden ben ik zeker van. Rest van het jaar lekker knechten in de GRs. Ondanks dat ik niets heb met het echte Sky vind ik Ian een sympathieke renner.

Het vertrek van Koch en Baggie levert me weer een plek op. De punten voor het Litouws kampioenschap laat ik gaan maar verder mis ik er niet zo veel aan. Bij Koch heb ik wel het gevoel dat ik een gewaardeerd teamlid kwijtraak (welgeteld één periode maar goed). Begon zn uitslagen een beetje te volgen enzo. Rijdt regelmatig rond 10e plek en sprokkelt zo zn puntjes. Gezien al het jonge sprintgeweld dat al aan het doorbreken is verwacht ik Koch niet als topsprinter de komende jaren. Wij gunnen Sky de uitbreiding van het rennersbestand en zullen ons nog eens voor de kop slaan als Koch MSR wint komend seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t41-teamgegevens
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Emptyma 17 sep - 16:33:00

Can you please write which riders the transfer includes ? Will be easier once we start processing it.

Like:

Naar RAB: ?
Naar SKY:?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
BryanC

BryanC


Posts : 546
Join date : 11-09-18
Age : 25
Location : Beilen

Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Emptyma 17 sep - 16:52:55

Naar Rab: Ian stannard
Naar Sky: Bagdonas and Koch
Terug naar boven Ga naar beneden
Wallenquist

Wallenquist


Posts : 519
Join date : 24-08-18
Location : Poland

Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Emptyma 17 sep - 16:54:37

Thanks Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://cyclingu19.blogspot.com
Gesponsorde inhoud





Deal RAB-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB-SKY   Deal RAB-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RAB-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: