Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal, PAN-RCS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 746
Join date : 11-09-18

Deal, PAN-RCS Empty
BerichtOnderwerp: Deal, PAN-RCS   Deal, PAN-RCS Emptydo 30 jul - 18:33:22

Naar Pan: Andrea Vendrame

Naar RCS: Nans Peters+ Juan Diego Alba

Uitleg volgt.


-----------

Vendrame haalde ik binnen voor Peters+villella-8, Ik betaalde hierdoor behoorlijk voor Vendrame, maar zie in hem een kopman bij AG2R. Wel denk ik dat hij vergeleken de top te kort komt. Peters vind ik een leuke renner die leuke dingen liet zien vorig seizoen en begin van het jaar. Daarbij komt Alba. In Alba zie ik een goede klimmer die mogelijk hier en daar al wat leuke dingen kan laten zien.


Laatst aangepast door Melvinbraam op vr 31 jul - 0:01:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal, PAN-RCS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal, PAN-RCS   Deal, PAN-RCS Emptydo 30 jul - 19:05:04

Deal klopt. Met Vendrame haal ik weer een oude bekende binnen. Verkocht voor Hofstetter tijdje terug, maar ik kon toch niet zonder hem. Kan zware koers aan en is dan nog rap aan de meer. In mijn optiek garantie voor punten en pas 26 dus nog genoeg ontwikkel mogelijkheden. 

Zelfde geldt voor Peters alleen zal hij verwacht ik altijd minder punten blijven halen. Vorig jaar zijn grote doorbraak maar dat toch nog 100 punten minder dan Vendrame.

Tevens geef ik Alba weg. Ik had de deal gemaakt en toen al weer spijt. Ik had Simon Clarke moeten houden, hopelijk keert die nog eens terug. Alba was goed in de baby giro maar dat was ook de enige keer dat we hem gezien hebben. Met binnenhalen van Vendrame herstel ik deze door mij gemaakte fout deels. 

Al met al betaal ik fors voor Vendrame maar ben ik erg blij met zijn terugkeer
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal, PAN-RCS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: