Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EUS - CMA

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal EUS - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Deal EUS - CMA   Deal EUS - CMA Emptydi 6 okt - 15:56:15

Naar Euskaltel: Thibaut Pinot + Nairo Quintana + Alejandro Valverde
Naar Ceramiche Ariostea: Quinn Simmons + Davide Formolo + Michael Woods + 15 miljoen

Tsja, een ontzettend grote deal met een waarde van minimaal 500+ miljoen. Joris kwam met de interesse voor Pinot en Quintana daar is deze deal uitgekomen.
Met deze deal neem ik afscheid van de ambitie om in 2021 WK 2 nog te gaan winnen. Ik heb er dit jaar alles aan gedaan om het Ruud zo moeilijk mogelijk te maken en dat is op zekere hoogte ook zeker gelukt maar aangezien mijn gemiddelde leeftijd heel erg hoog ligt kwam deze mooie kans voorbij om alvast wat te herinvesteren in de toekomst. 

Toptalent Quinn Simmons komt naar Ceramiche Ariostea. Nog steeds pas 19 jaar en nu al veelbesproken ( helaas nog niet op de positieve manier ) maar heeft zeker in Hongarije, Polen en Bretagne zich laten zien. Hij zal nog zeker een flink aantal stappen moeten zetten om echt die wereldtopper te worden maar wie weet met goede begeleiding dat dit goed gaat komen. Verder komt Davide Formolo die ook dit jaar heeft laten zien in de Strade Bianche en de Dauphiné. Helaas is die uit de Tour gepleurd maar zijn comeback staat gepland nog voor de Vuelta daar zal ik hem aandachtig gaan volgen. Als laatste komt Michael Woods naar Ariostea. Ook Woodsie leeft zich prima uit met zijn punch in de heuvels Tirreno, Waalse Pijl en Luik. Volgend jaar bij Israel blijft een klein vraagteken maar in de heuveklassiekers is die vrij.

Dan de mannen die vertrekken, Thibaut Pinot helaas wederom teleurstellend in de Tour. Het is een fantastische renner in vorm maar aan de andere kant er overkomt hem altijd wat. Nairo Quintana eigen hetzelfde verhaal fantastisch pre corona, teleurstellende Tour en ook in een onderzoek betrokken misschien wel het moment om hem te laten gaan. Alejandro Valverde vertrekt ook nog, verbeterde in de Tour zijn niveau dus zou zomaar klaar kunnen zijn voor de Vuelta en 2021 voor een mooi afscheidsjaar voor Bala. Ik hoop erop. 

Vanwege het risico die ik in deze deal heb zitten was het nog 15 miljoen nodig om het rond te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Deal EUS - CMA Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EUS - CMA   Deal EUS - CMA Emptydi 6 okt - 17:11:21

Deal klopt. Mijn beweegreden voor deze deal was vooral wat meer zekerheid. Vorig jaar flink geïnvesteerd in 2 jonkies met name Jakobsen en Simmons. Ik geloofde enorm in Jakobsen maar zijn verhaal is bekend. Hopelijk komt hij nog terug maar dat is afwachten. Simmons is een supertalent maar zijn verdere ontwikkeling is ook een vraagteken.
Verder vertrekken Woods en Formolo: Woods een laatbloeier die in de zware heuvelwedstrijden steeds vooraan meedoet. Hij wint echter moeilijk en is ook niet de beste stuurman. Formolo vind ik een leuke aanvallende renner, zou zich meer moeten richten op eendagswedstrijden, was nodig om de deal te maken.

De nieuwkomers:
Pinot: weer pech in de tour. Zal volgens mij niet meer alles op de tour zetten. Hij moet gewoon wedstrijden rijden en er overal voor gaan, ik geloof er in dat hij dan nog steeds veel punten kan opleveren.
Quintana: begin dit jaar in supervorm. Dat mag hij volgend jaar herhalen en dan liefst niet meer vallen in de tour. 
Valverde: er lijkt eindelijk sleet op te komen. Ik hoop en verwacht dat hij voor zijn afscheidstournee voornamelijk een Spaans programma met ook wat kleinere wedstrijden rijdt. Nog wat punten sprokkelen en dan herinvesteren met zijn stopvergoeding.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EUS - CMA
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: