Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal LIQ - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal LIQ - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal LIQ - ABS   Deal LIQ - ABS Emptydi 3 nov - 7:11:10

Naar Liquigas: Kristian Sbaragli + 32,4 miljoen
Naar Aqua Blue Sport: Jelle Vanendert + Alexis Gougeard



Omdat ik geen zin heb om 3 weekenden op te offeren voor de neo's (als WK1, WK2 en WK3 speler) maar wel op zoek was naar extra renners wilde ik graag een 2 vs 1 deal. Toen ik mij bij Rico meldde voor Vanendert kwam we uiteindelijk op deze constructie uit.

Jelle Vanendert is de eerste die richting Aqua Blue Sport komt. Is natuurlijk al 35 maar nog steeds prima in de heuvelklassiekers en als kopman bij Bingoal zal hij ook in de kleinere Belgische koersen zijn puntjes wel blijven sprokkelen. Alexis Gougeard dan, een geval apart! In het begin van zijn carrière werd hij gezien als toekomstig topper in het klassieke werk. Inmiddels kunnen we wel concluderen dat dat er totaal niet uitgekomen is. Met van Avermaet, Jungels en toch ook Sarreau en Touzé komen alleen maar meer renners naar Ag2R waar hij eventueel voor zal moeten gaan knechten, toch wil ik de gok wel nemen. Hij is altijd nog maar 27 jaar en met zijn stop van 20 vertegenwoordigd hij toch al een bepaalde waarde. Ik hoop dat hij toch af en toe voor eigen kans mag gaan en anders in 2022 maar bij een ander team in een belangrijkere rol.

Kristian Sbaragli vertrekt alweer bij Aqua Blue Sport. Kwam in de Rodriguez Cano deal waar het mij eigenlijk om Venturini en Gabburo ging. Het rare bedrag, achter de komma wat ik eigenlijk nooit doe, komt voort uit het feit dat ik nog maar 52,4 miljoen had en een bod van 20 miljoen open heb staan. 

Rico, bedankt voor de eerlijke onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal LIQ - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal LIQ - ABS   Deal LIQ - ABS Emptydi 3 nov - 8:04:05

Deal klopt.

Gougeard lijkt langzaam maar zeker te zakken in de rangorde bij zijn team. Dat kan er voor zorgen dat hij meer kansen krijgt in kleinere koersen, maar ook dat hij gewoon niet goed genoeg is. Vanendert zijn carrière begint op zijn eind te lopen, is altijd goed in de Waalse klassiekers, mar rijdt daarnaast vrij geruisloos rond. 

Van Sbaragli hopen we dat hij blijft doen wat hij al jaren doet, vaak knechten en af en toe een top 10 plaats in een heuvelkoers die eindigt in een sprintje en zo rond de 100 punten uitkomen. Bij welk team maakt me dan niet zo veel uit.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
 
Deal LIQ - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: