Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - TLJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TLK - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - TLJ    Deal TLK - TLJ  Emptywo 4 nov - 12:37:51

Naar TLK : Hodeg + Badilatti + 5 
Naar TLJ : Coquard

Uitleg volgt vanmiddag/vanavond
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - TLJ    Deal TLK - TLJ  Emptywo 4 nov - 14:05:00

Klopt.

Hofsje kwam al snel aankloppen voor Coquard. 
Na een wat langere onderhandeling dan gewoonlijk kwam hij aankloppen met Hodeg. 
Ik vind Coquard een goede sprinter maar niet snel genoeg om zich te meten met de wereldtop. 
Hij is het uithangbord bij B&B en wordt in elke topwedstrijd ingezet. Dit komt ten nadele van zijn behaalde punten. 
Ik geloof wel in Hodeg, hij kende een prima start bij Quickstep en was reeds succesvol in de minder sterke wedstrijden. Hij is pas 24j en heeft nog marge.
Om de reeds opgebouwde stopvergoeding van Coquard te compenseren mocht er wat bij. 
Dat is Badilatti geworden, die een goed seizoen reed en bij FDJ wel zijn kans zal krijgen. 
Hij is laat gestart met wielrennen wat in deze spelvorm nadelig is (weinig SV). 
De vijf miljoen is handig meegenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TLK - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - TLJ    Deal TLK - TLJ  Emptywo 4 nov - 15:13:58

Deal klopt, bij deze breidt ik mijn franse team verder uit met een franse topsprinter die de afgelopen jaren een zeer mooie stop heeft opgebouwd en dat de komende jaren zeker mag blijven laten zien 

Hodeg verlaat mijn team had ik gehaald samen met J Herrada voor Froome oa overtuigt me dit jaar wel minder ,Ballerini en Steimle krijgen nu ook geregeld hun sprintkansen naast Sam en Fabio + Badilatti die me dit seizoen wel positief verrast heeft met oa 3de in Sibiu tour en 4de in Hongarije maar om mijn franse team te versterken kon hij wel gaan 

Bedankt voor de zoveelste deal tussen ons 😁
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal TLK - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - TLJ    Deal TLK - TLJ  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - TLJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: