Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CSI - ABS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 330
Join date : 15-05-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal CSI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal CSI - ABS   Deal CSI - ABS Emptyzo 8 nov - 22:27:48

Naar Combia Sella Italia (vanaf 2021 Festina Lotus): Alexys Brunel + Clement Venturini + Alexis Gougeard + Bert Jan Lindeman + 20 
Naar Aqua Blue Sport: Fernando Gaviria + Vadim Pronskiy + Norman Vahtra


Toen Ralf bekend maakte om op de Franse toer te gaan was ik gelijk geïnteresseerd in Fernando Gaviria. Gaviria zit momenteel in een hele lastige periode en de vraag is of hij zijn niveau van 2 geleden weer aan kan gaan tikken. Mocht dat zo zijn is dit in mijn ogen een hele goede deal van mijn kant. 

Dat ik Brunel hier voor moet laten gaan vind ik wel heel erg vervelend. Gekocht bij de vorige neo's en ik had niet verwacht dat er een manager zou zijn die het bedrag wilde betalen die ik in mijn hoofd had. Er is de afgelopen maanden ontzettend veel interesse geweest in Brunel maar de onderhandelingen werden nooit serieus, puur omdat ik veel te hoog in de boom zat. Bij dit soort renners moet het bod wel heel overtuigend zijn, anders hou ik ze liever zelf. Fan van Brunel na zijn overwinning in Besseges waar hij Cosnefroy versloeg. Ik ga zijn ontwikkeling zeker in de gaten houden en ik hoop voor Ralf dat Alexys aan ons beiden verwachtingen gaat voldoen.

Omdat Ralf gelijk al mijn Fransen wilde hebben vertrekken ook Venturini en Gougeard naar het nieuwe Festina Lotus. Pronskiy en Vahtra bewandelen de omgekeerde weg. Omdat we toch wel een behoorlijk verschil in (zekere) waarde zagen krijgt Ralf ook Bert Jan Lindeman + 20 miljoen cash.

Het had wat voeten in de aarde en het duurde lang maar uiteindelijk zijn we er toch uitgekomen. Ralf, bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal CSI - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CSI - ABS   Deal CSI - ABS Emptyma 9 nov - 15:57:34

De deal klopt.

Ik wilde Brunel graag hebben en zie hem zeker nog flink ontwikkelen plus Venturini vind ik een leuke puntenpakker voor er bij. Gougeard heeft in het verleden leuke dingen laten zien en laten we vooral hopen dat ie daar nog iets van over heeft. Lindeman loopt uit zijn contract, enerzijds levert hij me SV op, anderzijds kan ie naar een ander team, waar hij wellicht weer iets kan laten zien van zijn gloriejaren in de jeugd.

Gaviria is natuurlijk een hele leuke renner, maar ik zie het gewoon niet in hem zitten. Hij stond in de uitverkoop en ik zal geen traan laten om zijn verlies. Echter hoop ik voor Chris dat het geen kat in de zak is. Hij heeft absoluut topkwaliteiten, maar het is altijd net niet met die vent.

Chris, succes met de renners!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CSI - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: