Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal RCS - KEL

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Deal RCS - KEL  Empty
BerichtOnderwerp: Deal RCS - KEL    Deal RCS - KEL  Emptydi 10 nov - 21:07:50

Naar RCS: Edoardo Affini + 35
Naar KEL: Felix Grossschartner + Christophe Noppe

Met Affini verlaat opnieuw een groot talent team Kelme. Affini gehaald omdat ik erin geloof. En nog altijd doe ik dat. Al ben ik bang dat hij bij Jumbo Visma minder kansen voor zichzelf gaat krijgen. In principe wordt hij gehaald als knecht voor Groenewegen. Uiteraard (zeker gezien huidige situatie rondom Dylan) zal hij voldoende kansen krijgen om zichzelf te laten zien. Hij moet dan alleen wel opboksen tegen al het talent wat al bij JV rijdt. Ik geloof er zeker in en hoop dat hij het red!

Zelf wilde ik graag wat meer punten naar Kelme halen om op die manier wat meer spelplezier te krijgen. Na een goede Vuelta hoop ik dat dit Felix een boost kan geven voor de komende jaren. Uiteraard heeft ook hij veel concurrentie binnen zijn ploeg, maar hij heeft al het e.e.a. laten zien en zal vooral in de kleinere races wel zijn kansen krijgen.

Noppe is voor Melvin aan de deal toegevoegd, geen idee wie het is, maar scoorde vorig jaar wat punten en op die manier kregen we de deal rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Melvinbraam

Melvinbraam


Posts : 746
Join date : 11-09-18

Deal RCS - KEL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RCS - KEL    Deal RCS - KEL  Emptydi 10 nov - 22:48:57

Door een miscommunicatie is deze deal niet correct....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 969
Join date : 07-10-18
Location : Amersfoort

Deal RCS - KEL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RCS - KEL    Deal RCS - KEL  Emptydi 10 nov - 23:16:09

We waarderen het niet dat geposte deals niet doorgaan. Ik heb dit verzoek eerder in de wk3-app gedaan omdat dit daar ook kort geleden gebeurde, maar een vriendelijk doch dringend verzoek aan alle managers om eerst tot een deal te komen en deze dan pas te posten.

_________________
Manager of Liquigas
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t33-teamgegevens
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Deal RCS - KEL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RCS - KEL    Deal RCS - KEL  Emptywo 11 nov - 8:39:35

Dit heeft niets met WK3 te maken! Melvin en ik hebben 100.000 deals de revue laten passeren en op het laatst had hij een andere extra renner in het hoofd dan ik. Prima als je bij een van ons even komt checken wat er aan de hand is, maar als je een algemeen statement wilt maken, kun je dat wellicht beter doen in een algemeen topic. Dat de geposte deal niet doorgaat is zowel voor Melvin als voor mij net zo vervelend en zeker niet de intentie. Ik maak een nieuwe post en dan kan deze verwijderd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Gesponsorde inhoud





Deal RCS - KEL  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RCS - KEL    Deal RCS - KEL  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal RCS - KEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: