Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal TLK - TJV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 586
Join date : 11-12-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal TLK - TJV Empty
BerichtOnderwerp: Deal TLK - TJV   Deal TLK - TJV Emptyma 16 nov - 9:05:38

Naar Telekom: Elia Viviani + Davide Cimolai
Naar Team Jumbo Visma: Nacer Bouhanni + Michael Delage

Met Elia stellen we onze nieuwe top sprinter voor.
De transfer naar Cofidis heeft niet meteen succes opgeleverd maar is ook ergens verklaarbaar als je de gehele sprint trein op de rails moet zetten. Plus als je dan nog afgeremd wordt door blessures in een atypisch jaar. Dan blijven er niet veel kansen meer over. 
De kwaliteiten staan buiten kijf en deze komen volgend jaar wel weer aan bod. 
In het kielzog van Elia volgt Cimolai. Vorig jaar kende Davide een echte doorbraak nadat hij in 2018 top was op het EK in Glasgow waar hij Trentin meesterlijk de overwinning liet nemen. 
Davide is niet de topsprinter maar voor het ISN gebeuren wel interessant omdat hij voldoende punten kan halen in de B wedstrijden.
Zo heb ik naast Hodeg en Dupont een goede derde puntenpakker in de B / C wedstrijden.
Nacer tjah.. Jaar van de wederopstanding? Hij is het uithangbord van Arkea maar ik gok op Hodeg die op termijn even sterk kan worden. In de absolute topsprints komt hij te kort. 
Delage 25 mil aan SV maar duurt nog een tijdje wanneer dat geind kon worden. De SV gebruik ik nu om mijn middenveld te stofferen.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal TLK - TJV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TLK - TJV   Deal TLK - TJV Emptyma 16 nov - 22:18:42

Team is Team Lotto Jumbo (TLJ)

deal klopt er moesten nog wat franse renners bijkomen dat zijn Nacer Bouhanni en Michael Delage geworden ,Nacer Bouhanni samen met Coquard uithangbord voor het nieuwe FDJ wat mijn teamnaam wordt voor 2021 
Nacer Bouhanni had dit jaar een goeie transfer gemaakt door naar Arkea te gaan een heeft daarmee heel wat punten gepakt ,en wilde we graag in ons team omdat hij frans is 
Delage ook frans mag oa de sprint aantrekken voor Coquard en Bouahnni 

Cimolai en Viviani vertrekken 
Viviani heeft dit jaar niet jaar kunnen waarmaken wat hij de afgelopen jaren wel deed ,miss dat Rage hem weer tot een topsprinter kan maken met goeie resultaten 
Cimolai ook wel prima sprinter maar kon vertrekken vanwege dat ik mijn team franstalig wil hebben Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal TLK - TJV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal HTC - MIL
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: