Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal COL - RAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
rick steggerda

rick steggerda


Posts : 411
Join date : 22-07-20

Deal COL - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal COL - RAL   Deal COL - RAL Emptyvr 20 nov - 13:15:57

Naar COL: Sepp Kuss + 40
Naar RAL: Filippo Ganna

Sepp Kuss. Na glimpen van zijn talent in 2019 definitief doorgebroken als meesterknecht in 2020. Een van de beste klimmers van de wereld geworden en nog altijd maar 26. Hij gaat nog verder groeien en wellicht wel voor eigen kans mogen rijden. Op WK2 wilde hij aleer niet wachten en slaat hij nu al zijn vleugels uit. Chiel gaat hem verder begeleiden naar de top. Waar ligt die?

Ook doorgebroken is Filippo Ganna. Monster op de baan was het al, maar hij heeft laten zien meer pijlen op zijn boog te hebben dan hardrijden tegen de klok alleen. Die bergrit in de Giro bevestigde voor mij zijn grotere potentieel. Zelf zet hij in op een carriere als klassiekercoureur en binnen Ineos is dat genoeg ruimte voor.

De 40 erbij zijn om het leeftijdsverschil te overbruggen en de grotere kans op punten van Ganna door zijn tijdrit.

Chiel, dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Deal COL - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - RAL   Deal COL - RAL Emptyvr 20 nov - 13:36:03

Deal is akkoord.

Na lang wikken en wegen tegen het advies van iedereen ga ik toch akkoord met deze deal. Dat klinkt misschien raar, maar ik maak deze op gevoel. Als je zó goed berg op rijdt, gaat dat vanzelf resulteren in kopmanschap en dus punten. Nu is hij nog betaalbaar, doordat hij nog niet vaak in de punten rijdt. Ik ben ervan overtuigd dat dit gaat komen.

Daar tegenover staat Ganna, een supertalent. Laat ik het zo zeggen: "Je moet de broodjes verkopen als ze warm zijn".  En Filippo is HOT!! Waarschijnlijk hebben we het hier over dé tijdrijder van de komende 5 jaar. Echter ben ik sceptisch dat hij dit ook buiten de tijdrit gaat laten zien.

Ik besefte me na de derde plek van dit jaar dat er veel in dit team zit. Vooral omdat ik een tijdje aan kop heb gestaan. Echter zal ik een gok moeten nemen om het gat te dichten. Nu is het hopen dat deze gok goed uitpakt.

40 Mil helpt daarbij enorm met de NEO-Sale
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




Deal COL - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - RAL   Deal COL - RAL Emptyvr 20 nov - 13:40:44

Leuke deal mannen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal COL - RAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - RAL   Deal COL - RAL Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal COL - RAL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: