Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal CMA - KEL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Teela

Teela


Posts : 481
Join date : 28-08-18

Deal CMA - KEL Empty
BerichtOnderwerp: Deal CMA - KEL   Deal CMA - KEL Emptydi 24 nov - 17:24:03

Naar CMA: Chad Haga + Leonardo Basso + Jorge Arcas + Remco Evenepoel + Nikias Arndt + Salvatore Puccio
Naar KEL: Simon Geschke + Maarten Wynants + Davide Formolo + Jakob Fuglsang + Diego Ulissi + Alexey Lutsenko + 5

Na zijn blessure is er nog maar 60kg Evenepoel over, maar hij is zijn gewicht in goud waard. Met deze deal vertrekt misschien wel de meest waardevolle renner van het spel naar een andere ploeg. Voor mij was dit in eerste instantie niet de bedoeling en dat liet ik Mark dan ook weten. Echter hij volgde met een redelijk bod.
Ik speelde al wel vaker met de gedachte om Remco te laten gaan bij echt een goed bod. Dat was dan ook mijn reactie na zijn eerste bod. Door meteen open kaart te spelen over de waardes van renners konden we elkaar redelijk snel tegemoet komen. En zou was de deal met een uurtje beklonken.

De reden dat ik Remco laat gaan is omdat ik niet afhankelijk wil zijn van één puntenpakker. Ik denk dat Remco afgelopen jaar verantwoordelijk was voor de helft van de punten van Kelme. Dat ik niet afhankelijk van één enkele renner wil zijn komt ook wel mede door dit jaar. Vorig jaar heb ik Remco geruild tegen Bernal. Bernal ging dit jaar nog ergens voor 450m. Daarnaast als je team afhankelijk is van een renner en die renner ligt in ene in het ravijn of springt van een brug, wordt in de hekken gereden of het ene been is in ene veel langer dan het andere dan vang je dat niet zomaar op. Vandaar dat Remco mocht vertrekken.

Wat er voor terugkomt: 4 leuke goede sterke renners en van iedere discipline wat: Fuglsang, Ulissi, Lutsenko, Formolo. Bewust deze namen? Nee, dit waren mijn inziens de meest waardevolle renners.

Dit gedeelte van de deal stond. Vervolgens zou ik geen of nauwelijks plekken overhouden voor de neo-verkoop. Daarmee als mijn team dan op de schop gaat, dan maar goed ook. Zo werden Arcas, Haga, Puccio en Arndt toegevoegd voor Geschke en Wynants en kwam niet alleen de deal in evenwicht maar ook het aantal renners.

Mark veel plezier met Remco. Ik verwacht dat hij alles gaat winnen wat er te winnen valt. En gun het jou en Remco van harte. Wellicht Patrick wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t296-actueel-team-kelme#17
Ceramiche Ariostea

Ceramiche Ariostea


Posts : 996
Join date : 26-08-18

Deal CMA - KEL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CMA - KEL   Deal CMA - KEL Emptydi 24 nov - 18:27:27

Deal klopt !

In alle eerlijkheid deze deal bestaat vooral voor mij uit Remco Evenepoel, die andere 5 renners zijn vooral geweest voor het finetunen van de deal zodat Teela zijn neo plaatsen voor de neo verkoop kan behouden.

Na het aantrekken van Leknessund en Simmons wilde ik graag nog een jonge topper die al veel bewezen heeft aan deze 2 onervaren jonge renners toevoegen. Voor mij zijn er op dit moment 8 renners in dit spel heel erg waardevol te weten Evenepoel, Wva, Mvdp, Pogacar, Roglic, Alaphilippe, Bernal en Hirschi. Tot mijn grote schrik zitten er van die 8 liefst 5 bij Banesto. Erg sterk gedaan van Banesto maar Banesto en Ariostea komen er op dit moment niet uit voor toppers dan blijven over Evenepoel, Bernal en Roglic. De laatste 2 heb ik al op WK 1 en voor mij is Evenpoel op dit moment de waardevolste renner van het spel dus ach waarom niet gelijk goed doen en een balletje bij Kelme opgooien.

1e antwoord: Ik zie geen mogelijkheden om REV te laten gaan. REV is 50% van de punten van Kelme en een zekerheid voor de komende jaren. 

Oh kut dat bied niet erg veel hoop dacht ik nog maar eigenwijs als ik ben toch maar een bod naar de andere kant gegooid en daar kwam een antwoord op waar we ieder geval verder op konden onderhandelen en zo geschied daar is het bovenstaande bod uitgekomen.

Waarom betaal je zoveel voor Remco Evenepoel met Lutsenko, Formolo, Fuglsang en Ulissi ? Dan kunnen we het zelfde verhaaltje gaan afsteken als bij Leknessund. Verandering van tactiek omdat ik op deze manier zeker nooit ga winnen moet Ariostea weer opnieuw vanaf de grond worden opgebouwd. Dat zal de nodige tijd kosten maar de eerste stenen staan met Evenepoel, Leknessund en Simmons inmiddels. Who's next ?

Gerben veel plezier met persoonlijke favoriet Fuglsang, Lutsenko, Formolo, Ulissi, Geschke en Wynants met deze uitbreiding in de breedte zal je meer in de gelegenheid moeten zijn om het spel te kunnen spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t25-teamgegevens-cma
 
Deal CMA - KEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: