Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal EUS - CAR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
ben_pronk

ben_pronk


Posts : 1048
Join date : 10-10-18
Age : 34

Deal EUS - CAR Empty
BerichtOnderwerp: Deal EUS - CAR   Deal EUS - CAR Emptydo 26 nov - 16:14:17

Naar EUS: A. Vlasov
Naar CAR: 245 mil

De revelatie van 2020 verlaat Team Carrera. Ik heb erg van hem genoten en besloot ook alleen voor een topbod deze renner te laten gaan. Nu die bij Astana lijkt te blijven was dit zeker de waarde die ik er minimaal voor wilde ontvangen. Er werd door meerdere managers met angstwaan naar hem gekeken, sommige managers vertrouwde zelfs deze Rus niet. Ikzelf sta daar duidelijk anders in. Vlasov was bij de jeugd al een van de sterkste renners van zijn lichting, naarmate hij een paar jaartjes had gewend komt het er dan in dit jaar dus uit. En dat resulteert meteen in een mooie grote deal! 

Zo heeft ons handelshuis plaatsgemaakt om grote jonge jongens binnen te halen, wie het zal worden moet nog maar bekeken worden!
Normaal vind ik cash zeker niet interessant, maar in deze vlak voor de neo's was ik er toe bereid. Ik ben behoorlijk schoon schip aan het maken en laat dus bij deze ook mijn derde kopman (Olliej en Bauke) gaan. Daarvoor in de plaats komt een grote zak geld waar ik gericht mee kan investeren voor de toekomst.

Joris, ik vond het mooi dat je alles uit de kast hebt gehaald om mij te overtuigen. Uiteindelijk is dit het dan geworden! Veel plezier met Vlasov en wie weet tot een volgende mooie deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

Deal EUS - CAR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EUS - CAR   Deal EUS - CAR Emptydo 26 nov - 20:48:13

Deal klopt. Vlasov was voor mij 1 van de revelaties van het jaar. Ik had dit een jaar geleden helemaal niet van hem verwacht. Hij maakte heel veel indruk op mij in zowel verschillende ééndagswedstrijden als enkele zware bergetappes in de Vuelta. Ik vind hem een heel mooie klimmer en hij heeft ook een versnelling om het af te maken. Hopelijk trekt hij de lijn door dan zitten we met deze jongen voor jaren goed.

Ben veel plezier met het geld bij de neoverkoop, met 245 miljoen zal je wel wat kunnen uitrichten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal EUS - CAR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: