Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 DEAL: EUS - CSI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Guest
Gast




DEAL: EUS - CSI  Empty
BerichtOnderwerp: DEAL: EUS - CSI    DEAL: EUS - CSI  Emptydo 26 nov - 17:31:45

Naar EUS: Rojas + Hansen + Lindeman + 130
Naar CSI: Pinot + Meyer

Uitleg volgt later
Terug naar boven Ga naar beneden
joske47

joske47


Posts : 708
Join date : 06-09-18

DEAL: EUS - CSI  Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL: EUS - CSI    DEAL: EUS - CSI  Emptydo 26 nov - 20:42:54

Deal klopt. Hop hop wou Pinot voor zijn Frans team maar had enkel geld en stoppers ter beschikking. Ik heb best veel vertrouwen in Pinot. Hij staat bekend als pechvogel maar scoort gewoon ieder jaar veel punten. Weg doen zonder een goede renner terug te krijgen lag dan ook heel moeilijk maar ik voelde dat Hop hop hem echt graag wou en ik vind die initiatieven van teams met 1 nationaliteit best leuk. Aanvankelijk overwoog ik dan om met heel veel extra geld voor een Pidcock/Brenner te gaan maar dat is ook risicovol en ik wou dan veel geld uit de deal halen. Echter wist ik ook uit een recente onderhandeling dat Ben open stond om 1 van zijn betere renners voor cash te laten gaan. Dan ben ik daar gaan polsen en heb ik besloten om Vlasov voor een berg geld binnen te halen. Liever dit dan de gok te wagen met de neoverkoop.  Uiteindelijk ruil ik Pinot en cash in voor Vlasov en wat stopvergoeding. Ik had liever niet zo veel geld kwijt geraakt, maar hopelijk stopt Rojas vlug en als Vlasov bevestigt is het helemaal goed.

Hop hop bedankt voor de open onderhandelingen en veel succes met je Frans team!
Terug naar boven Ga naar beneden
Guest
Gast




DEAL: EUS - CSI  Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL: EUS - CSI    DEAL: EUS - CSI  Emptyvr 27 nov - 9:47:05

Zo daar ben ik weer. 

Ik wilde een Franse puntenpakker aan mijn team toevoegen en dat doe ik bij dezen. Nadat ik zag dat dit team onder Renardfox 1 na laatste was geworden, vond ik dat er wat moest veranderen. Ik ben een winnaar en wil daarom zo hoog mogelijk eindigen. Daar een aantal spelers echt ver uit het zicht zijn, wil ik gaandeweg wat plekjes stijgen.

Ik heb besloten geen rol te gaan spelen bij de neo's en daarom was er een budget vrij om aan een puntenpakker te besteden. Rojas vind ik echt een leuke renner, maar de jaren gaan tellen en hij zal zich minder gaan mengen in de wedstrijden. Wel verwacht ik dat hij her en der nog een ontsnapping mee pakt. De andere 2 zijn ter opvulling, evenals Meyer dat is voor de kant van Joris.

Ralf
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





DEAL: EUS - CSI  Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL: EUS - CSI    DEAL: EUS - CSI  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL: EUS - CSI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: