Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal MIL - PAN

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal MIL - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal MIL - PAN   Deal MIL - PAN Emptydi 1 dec - 22:31:43

Naar MIL: Kamil Malecki
Naar PAN: Arjen Livyns + 10

Met Livyns haal ik een sterke renner binnen die rijdt bij Wallonië en daar vaak zijn eigen gang mag gaan. Hij viel me op in de Brabantse Pijl en ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen. Ik reken vooral op hem in de kleinere koersen in België en Frankrijk waar altijd (in normale seizoenen) veel punten te verdienen zijn.

Malecki gaat weg, vind ik best jammer want hij reed een dijk van een ronde van Polen en ben erg benieuwd waar hij nog gaat komen. Kans bestaat echter dat die ronde zijn enige uitschieter gaat zijn dus stond open voor verkoop. Ook zijn keuze voor Lotto als nieuwe ploeg vind ik geen goede keuze. Voor Bert hoop ik dat ik er helemaal naast zit!

+ 10 was nodig om te compenseren dat Malecki op jongere leeftijd dan Livyns al meer punten scoort
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood1

bbflood1


Posts : 303
Join date : 30-12-19

Deal MIL - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MIL - PAN   Deal MIL - PAN Emptywo 2 dec - 7:34:10

Deal klopt.

Ik had Livyns eigenlijk gekocht om hem erg lang te houden. Ik had hem op wk1 ook al gekocht maar omdat ik daar een switch van team gemaakt heb, ben ik hem daar kwijt geraakt. Ik zie in hem, net als Patrick, een renner die in B koersen wel gaat scoren.

Ik denk alleen dat Malecki een veel completere renner is. Een koers waar Livyns dit jaar al goed reed was Trofeo Matteotti waar hij 6e werd dit jaar. Malecki reed daar 2 jaar terug al een soortgelijk resultaat. Ook eindigde hij al 3e in Hongarije dat jaar.
Dit jaar al mee in een ontsnapping in een bergetappe in de giro en in een bergetappe in etoile de besseges. Lijkt mij dus dat Polen geen uitschieter is.
Denk dat lotto juist wel een goede ploeg voor hem is. Ze hebben niet echt een kopman voor het klassement en kan dan mooi zijn gang gaan. Ook voor B klassiekers zie ik Lotto hem nog wel inschrijven. 
Maar goed we zullen het zien. Ben nu echt op zoek naar verjonging en win dus zo weer een klein beetje.

Patrick bedankt voor de deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
hartstikkebedankt

hartstikkebedankt


Posts : 440
Join date : 27-08-18

Deal MIL - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MIL - PAN   Deal MIL - PAN Emptywo 2 dec - 9:16:18

Overlegd en akkoord
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal MIL - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MIL - PAN   Deal MIL - PAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MIL - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» DEAL MTN - FOR
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: