Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal AGR - PAN

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666


Posts : 161
Join date : 24-09-20

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptyvr 11 dec - 23:34:17

Naar PAN: Kamna + Eekhoff + Dillier
Naar AGR: Madouas + Mohoric + Ruben Fernandez 


Met spijt in het hart laten we Kämna, Eekhoff en Dillier naar Panasonic vertrekken, om daarmee Madouas, Mohoric en Fernandez binnen te hengelen.
Hoewel we Kämna en Eekhoff zien uitgroeien tot toppers in hun vakgebied, kiezen we voor dat tikje meer zekerheid door 3 speerpunten te halen.

M&M komen allebei stilaan op een leeftijd om te beginnen oogsten en lieten ook in het afgelopen bizarre seizoen zien dat ze in de Waalse klassiekers stilaan naar de wereldtop toegroeien. Bovendien bezit Mohoric ook nog over een vlijmscherpe afdaling, wat een extra wapen is in het steeds gecontroleerdere hedendaagse koerspatroon. Aan de meet is hij eveneens niet traag.

Als laatste pion komt ook Ruben Fernandez onze rangen vervoegen. Bij Movistar werd hij nog gezien als toekomstig rondekopman en haalde hij aardige resultaten in de kleinere rondjes. Dit seizoen moest hij echter een stapje terugzetten naar Euskaltel, waarna hij na een goed seizoen werd opgepikt door Cofidis.
We rekenen erop dat hij in het Franse en Spaanse circuit zijn gang mag gaan en dat hij samen met Martin, Herrada, Perez, Rochas, Geschke,...vaak de koers zal gaan dynamiteren met hopelijk mooie uitslagen tot gevolg. In het verleden zat hij in de kleinere rondjes vaak al rond plaats 5-10 en we hopen dat hij nu op z'n 29ste stilaan op zijn sterkst is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptyvr 11 dec - 23:38:43

Deal klopt, ik geef morgen uitleg
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptyza 12 dec - 10:51:33

Wat een deal! Ik stond eigenlijk helemaal niet open voor verkoop van Madouas, maar uiteindelijk toch overstag gegaan omdat dat de enige manier was om Kamna terug te halen. Na zijn geweldige Tour wilde ik hem namelijk graag weer terug. Wat een klasbak! Door zijn goede tijdrit zie ik hem vooral in rondes van een week veel punten gaan behalen en uiteindelijk denk ik dat top 10 in een grote ronde er ook in moet zitten.

Ook komt Eekhoff mijn kant op, wat was hij sterk in zijn 1e jaar tussen de profs. Tenslotte komt de ervaren Dillier mijn klassiekerteam versterken. Hopelijk ontploffen zijn prestaties ook bij Alpecin zoals al bij meerdere renners van hun team is gebeurd.

Zoals gezegd laat ik Madouas met pijn in mijn hart gaan, hij kan in klassiekers plus Franse koersen veel punten scoren en reed in 2019 al naar een 13e plek in de Giro dus ook in grote ronden staat hij zijn mannetje.

Tevens gaat Mohoric ook al weer weg. Super aanvallende renner met als extra specialiteit zijn afdaling. Ik kies echter nu liever voor de potentie van Eekhoff.

Ook Fernandez gaat snel weer weg. Verwacht de nodige punten van hem bij Cofidis maar hij zal daar ook regelmatig als knecht voor Martin worden uitgespeeld.

Jappe wederom bedankt voor de prettige onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 1600
Join date : 25-08-18
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Emptyzo 13 dec - 19:53:16

Als vervangend coach van Jappe bevestig ik dat de deal met mij besproken en tevens akkoord is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cyclingclassics.forumotion.com/t42-teamgegevens
Gesponsorde inhoud





Deal AGR - PAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AGR - PAN   Deal AGR - PAN Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AGR - PAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: