Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal COL - TLJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 640
Join date : 28-08-18
Age : 35

Deal COL - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Deal COL - TLJ    Deal COL - TLJ  Emptywo 16 dec - 16:53:00

Naar COL : Florez 
Naar TLJ : Guernalec + 7,5 

Naar mij komt dus Guernalec 
Prima tijdrijder voor kleinere rondes voor een week + wat extra geld voor Neo's en weer een fransman voor komend jaar met FDJ 

Florez verlaat mijn team ,mocht eventueel wel gaan om mijn Franse team wat groter te maken 
Florez kan zomaar de nieuwe Quintana worden maar europees wielrennen is wel wennen voor hem na een goede wedstrijd in colombia en Argentinie werd het wel minder ,toekomst zal het uitwijzen wat het wordt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 487
Join date : 27-12-19

Deal COL - TLJ  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - TLJ    Deal COL - TLJ  Emptywo 16 dec - 23:14:16

Deal is akkoord

Guernalec heeft me nog niet kunnen overtuigen en mocht dus weg. Haalde wel wat leuke resultaten maar als je die gaat analyseren komt dat eigenlijk door 1 goede tijdrit en 1 goede vlucht waardoor hij 2x in de top 10 van een klassement terecht kwam.

Florez viel me direct op in Argentinië begin dit jaar. Toen hij toch een groepje leuke klimmers erop legde. Dit terwijl de klim hem niet geweldig zou moeten liggen. Daarna was hij nog een paar keer goed, zonder echt hoge uitschieters. Ik hoop dat zijn explosiviteit voor wat punten zorgt.

Uiteindelijk nemen we beide een gok die twee kanten op kan vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal COL - TLJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: