Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN - BAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Deal PAN - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN - BAN   Deal PAN - BAN Emptydi 22 dec - 17:19:20

Naar Banesto: Tiesj Benoot
Naar Panaria: Benoit Cosnefroy + Fumiyuki Beppu + Stijn Steels + 5 miljoen

Banesto versterkt zich met Tiesj Benoot. Voor mij een van de betere WK renners, het is misschien geen afmaker iets waar ik normaal van hou maar hij is super allround en kan overal (goed) scoren. Hij gaat zich steeds meer op GC focussen en we gaan zien hoe dat gaat uitpakken, maar ik denk dat hij dat wel kan. 

Steels en Beppu waren om de deal rond te maken. Cosnefroy is uiteraard de belangrijkste vertrekker. Ik vind hem een heel leuke renner goed voor vooral de eendagskoersen. Is een van de betere in het heuvelwerk, wat hij in zowel de BP en de WP liet zien. In LBL maakte hij ook heel veel indruk op mij, maar was hij kansloos door een lekke band op het slechtste moment mogelijk. Hij heeft mogelijk ook potentie voor races als Vlaanderen en de E3. 

Toch kies ik dus voor Benoot omdat hij voor mij in nog meer wedstrijden kan scoren, en voor mij net een wat betere renner is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal PAN - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - BAN   Deal PAN - BAN Emptydi 22 dec - 19:42:41

Deal klopt. Met Cosnefroy haal ik een topper binnen voor de eendaagse heuvelkoersen. Hij kan snel finishen wat hem qua punten extra interessant maakt. Dat is precies wat Benoot mist, hij heeft geen goede sprint. Hij kan op bijna alle parcoursen mee maar winnen doet hij amper. Ik kies dan liever voor een afmaker. 

Steels en Beppu plus 5 was nodig om de deal rond te maken aangezien ik Benoot nog net op een trede hoger vind staan dan Cosnefroy die wel nog 1 jaar jonger is.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN - BAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal SKY - FDJ ( deal P1 2022
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: