Cycling Classics

cycling classics
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  Stopvergoeding  

 

 Deal PAN - BAN

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FietsPanKrukVor

FietsPanKrukVor


Posts : 464
Join date : 25-08-18
Age : 36
Location : Malta

Deal PAN - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Deal PAN - BAN   Deal PAN - BAN Emptyza 2 jan - 19:28:11

Naar PAN: Stefan Bissegger + 10 miljoen
Naar BAN: Nils Eekhoff + Gonzalo Serrano

Bissegger vertrekt wat ik wel jammer vind, ben erg benieuwd waar hij gaat uitkomen. Heeft het goed gedaan in zijn half jaar bij EF. Vooral in de Binckbank viel hij op waar hij top 6 GC gereden had was het niet voor een lekke band in de laatste 5 km van de laatste etappe. Hij is erg allround wat ook een risicootje met zich meebrengt, maar kan ook een grote puntenpakker worden. Heeft de laatste jaren ook nog veel focus op de baan gehad en zal dat hebben tot en met Tokyo. Daarna volledig op de weg en kan hij zich misschien nog meer ontbolsteren.

Eekhoff komt dan mijn kant op, een neo waar ik vorig jaar niet direct van gecharmeerd was ondanks zijn goede resultaten in de jeugd. Heeft zich voor echter ook dit jaar bewezen bij de profs. Ben benieuwd naar wat hij kan doen voornamelijk in de voorjaarskoersen. Het vertrek van Matthews kan ook goed uitpakken voor Eekhoff. 

Ik vond Bissegger echter wat meer waard en wilde daarom nog wat bij hebben. Hierdoor kwam Gonzalo Serrano bij de deal. Een Spanjaard die dit jaar leuk koerste en zeker progressie gemaakt heeft. Wat zijn rol bij Movistar gaat worden weet ik niet precies, maar hopelijk blijft hij zijn kansen krijgen en kan hij juist nog een stap zetten. De 10 miljoen vanuit mijn kant was dan weer nodig om te compenseren voor Patrick.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 800
Join date : 26-08-18

Deal PAN - BAN Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PAN - BAN   Deal PAN - BAN Emptyza 2 jan - 20:06:04

Deal klopt. Met Bissegger haal ik een groot talent binnen dat erg veelzijdig is. Dit kan voor hem werken maar misschien helaas ook tegen hem. We gaan het beleven hoe het met hem zal gaan de komende tijd.

Wat hij het afgelopen half jaar als prof liet zien stemde mij in ieder geval erg positief.

Eekhoff doet weinig voor hem onder qua talent, maar is inderdaad minder allround. Ik verwacht veel van hem want is na een zware koers erg rap aan de meet.

Dat Serrano gaat vind ik jammer, want ik vind het een leuke renner. Vrees alleen voor zijn rol bij Movistar, vandaar maar laten gaan. Plus 10 was wel nodig om de transfer in evenwicht te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PAN - BAN
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal TLK - FDJ ( deal voor p1 2022)
» Deal TBV - FDJ ( deal voor P1 2022 )
» Deal RAL - PAN (deal P1-2022)
» Deal FAS TJB (deal P1 2022)
» Deal PAN - FDJ ( Deal in P1 2024 )

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Cycling Classics :: Verwerkte transfers-
Ga naar: